اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 19 فروردين 1392 / کد مطلب: 5701 / نظرات: 0


آبنمای میدان شهید بهشتی موزیکال می شود


مسئول روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار از راه اندازی آبنمای موزیکال میدان شهید بهشتی(سی هزار متری) تا اواسط تابستان امسال خبر داد.
 حسین بیدی با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر برای راه اندازی این آبنما با گروه های تخصصی مختلف مذاکره شده و قرار است تا اواسط تابستان آبنمای میدان شهید بهشتی جهت زیباسازی فضای شهری و جلب رضایت شهروندان به بهره برداری برسد.

وی به آبنمای هارمونيك پارك فاطمي نیز اشاره کرد و افزود: آبنمای این میدان نیز نخستین آبنمای هارمونیک سبزوار محسوب می شود که با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال اسفندماه سال گذشته با استقبال خوب شهروندان به بهره برداری رسید.

مسئول روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز سبزوار راه اندازی آبنماهای مختلف در محوطه بانک شهر، آیلندهای مدرس، پاسداران، هویزه و... را مرهون تلاش واحدهای عمران، طرح و برنامه، زیباسازی، بهسازی و نوسازی و سازمان پارکها برای ایجاد شهری زیبا و با نشاط در ایام نوروز بیان کرد.

 وی به نورپردازی پارک ها، میادین و آیلندهای سبزوار نیز اشاره و خاطرنشان کرد: برای زیباسازی فضای شهری و خلق زیبایی بیشتر انواع برج های نوری، چراغ های پایه ای کوتاه و بلند با هدف تامین روشنایی، استاندارد سازی، ایمن سازی و افزایش زیبایی پارکها، میادین و آیلندها با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال خریداری و نصب شده است.

بیدی نورپردازی را یکی از عوامل جذب توریست و عامل زیبایی شهرها بیان کرد و از در دستورکارقرار گرفتن نورپردازی ویژه برخی اماکن خاص تاریخی و فرهنگی سبزوار در آینده ای نزدیک خبر داد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.