اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 19 فروردين 1392 / کد مطلب: 5699 / نظرات: 0

فرمانده پلیس راه سبزوار :


تصادفات فوتی ایام نوروز 16 درصد كاهش یافت


تصادفات فوتی ایام نوروز 16 درصد كاهش یافت فرمانده پلیس راه سبزوار از كاهش 16 درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای این شهرستان طی ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
  
 به گزارش سبزوارپیام ، سرهنگ 'محمد ستوده' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این كاهش در حالی است كه تعداد روزهای تعطیلات و سفرهای نوروزی امسال نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی تمهیدات پلیس راه در حوزه سبزوار، حضور موثر و گسترده پلیس با تمام امكانات و ظرفیت های موجود، كنترل ترافیك و هم پوشانی كامل مسیر در تعامل با دستگاه های ایمنی بخش را عامل كاهش تصادفات اعلام كرد.

وی همچنین تجهیز مسیر به علایم ترافیكی و رانندگی از طریق اداره راه و شهرسازی سبزوار را اقدام دیگری در جهت كاهش تصادفات عنوان كرد.

فرمانده پلیس راه سبزوار از تعامل خوب و تلاش های انجام شده توسط اعضای ستاد تسهیلات زائرین و دستگاه های ایمنی بخش ترافیك قدردانی و این تعامل را در نیل به اهداف تعیین شده ، سازنده و موثر توصیف نمود.

سرهنگ 'ستوده' بیشترین عامل تصادفات در سوانح رانندگی رخ داده در محورهای سبزوار را واژگونی ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده پس از طی مسافت های طولانی دانست.

وی با بیان اینكه این واژگونی ها بیشتر در محور تهران – شاهرود رخ داده است افزود: یكی از دلایل این واژگونی ها كویری بودن و نداشتن چشم انداز و جاذبه در این مسیر است.

وی همچنین با اشاره به وجود استراحتگاهها و مجتمع های بین راهی امام رضا (ع) و اهل البیت (ع) ، بوستان های داورزن و استیر در مسیر داورزن – سبزوار به عنوان مسیر اصلی عبور مسافران و زائران بارگاه مطهر رضوی گفت: استراحتگاه های مزبور كافی نیست و بایستی استراحتگاه های بیشتری در این مسیر احداث شود.

فرمانده پلیس راه سبزوار به رانندگان توصیه كرد در مسیر سفرهای طولانی باید هنگام خستگی استراحت كرده و از مصرف داروهای خواب آور خودداری كنند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.