اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 19 اسفند 1391 / کد مطلب: 5517 / نظرات: 0


آموزش به عنوان اولویت كاری و مهمترین عامل در كاهش آمار حوادث است


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سبزوار گفت : اطلاع رسانی ، آموزش و پیشگیری از اولویت های این سازمان و به عنوان مهمترین عامل در كاهش آمارحوادث است .

به گزارش سبزوارپیام،'علی اكبر ایزدی ' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به روزهای پایانی سال و چهارشنبه سوری افزود : با توجه به حوادثی كه در این ایام بوجود می آید با استفاده از مربیان مجرب به برگزاری كلاس های آموزشی فشرده برای دانش آموزان در سطوح مختلف تحصیلی اقدام شده است .

وی با اشاره به برگزاری كلاس های آموزشی در تمام طول سال گفت : به منظور كاهش در روزهای پایانی سال از 10 اسفند ماه جاری این آموزش ها آغاز شده است.

وی با اظهار اینكه در هر گروه سنی شرایط و مقتضیات آن سن را در نظر گرفتیم ،افزود : در گروه سنی مهدكودك و دبستان از فیلم ها و انیمیشن های آموزنده در خصوص حوادث چهارشنبه سوری و آموزش های مورد نیاز استفاده كردیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سبزوار به بازدیدهای نونهالان و دانش آموزان از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سبزوار هم اشاره كرد و گفت : این آموزش ها با هدف آشنا شدن با وظایف و خدمات سازمان و آشنایی با ابزارآلات و خاموش كننده ها و... انجام می شود.

ایزدی ادامه داد : طی این بازدیدها نونهالان و دانش آموزان درك خود از این بازدیدها را با ترسیم نقاشی نشان می دهند.

وی به اعزام مربی برای دوره راهنمایی و دبیرستان هم اشاره كرد و گفت : در این كلاس های آموزشی دانش آموزان با حوادث ، كار عملی اطفاء حریق و وسایل و خاموش كننده های دستی آشنا می شوند.

وی به برپایی ایستگاه آتش نشانی در ورودی شهر در ایام نوروز اشاره كرد و افزود : در این ایستگاه، نشریات ، بروشورها با موضوع شناسایی شهر و مكان های تفریحی و دفترچه نكات ایمنی خانه و خانواده به زائران و مسافران ارایه می شود.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.