اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 15 بهمن 1391 / کد مطلب: 5211 / نظرات: 0


پروفسور ادگارو روبين/منطق دين اسلام مهمترين علت جذابيت آن است .


همزمان با آغاز دهه مبارك فجر انقلاب اسلامي نشستي تحت عنوان انقلاب اسلامي در هزاره سوم با حضور مبلغ مذهب تشيع در آمريكا در شهرستان سبزوار برگزار شد .
به گزارش روابط عمومي معاونت مدير كل و مديريت آموزش و پرورش سبزوار پروفسور ادگاردو روبين منطق دين اسلام را از جذابيت هاي مهم آن براي غير مسلمانان عنوان كرد و افزود :‌در شرايطي كه اديان ديگر هيچ منطق و استدلالي براي احكام و دستورات خود ندارند اما دين اسلام با منطق قوي و استدلال قاطع خود دل هر جوياي حقيقتي را به سمت خود جذب خواهد كرد .
وي در بخش ديگري از سخنان خود افزود : انقلاب اسلامي بركات زيادي داشته است از جمله اينكه در برخي كشورهاي اروپايي كه تا قبل از انقلاب حتي يك قاري قرآن و يك مسلمان وجود نداشت به يمن صدور انقلاب امروز دههاو صدها مسلمان و قاري قرآن حضور دارند و باطن جمهوري اسلامي حقايقي دارد كه در هيچ جا ديده نمي شود .
اين مبلغ مذهب تشيع در آمريكا افزود : امروز بسياري از حركت هاي آزاد مردم در اقصي نقاط جهان برگفته از جمهوري اسلامي الگو گرفته شده است و انقلابيون و حركت كنندگان در اين كشورها خود را مريد ولايت فقيه و حضرت آيت ا... خامنه اي ميدانند .
شايان ذكر است پروفسور ادگاردو روبين داراي مدرك تحصيلي دكتراي الهيات و تمدن اسلامي از كشور بيروت و هم چنين رهبر روحاني انجمن اسلامي شيلي ، روماني و مدير نشريه اسلامي ميباشد و به چند زبان زنده دنيا از جمله فارسي ، عربي ، اسپانيايي و آمريكايي مسلط مي باشد .
وي مطالب فوق را در جمع اعضاي شوراي دانش آموزي سبزوار در محل مركز‌آموزشي و رفاهي فرهنگيان همزمان با سومين روز از دهه مبارك فجرعنوان كرد .






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.