اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 8 بهمن 1391 / کد مطلب: 5140 / نظرات: 0


معاون فرماندار خوشاب : باید دستاوردهای انقلاب به جوانان شناسانده شود


 معاون فرماندار خوشاب گفت : راه مقابله با دشمنان شناساندن
دستاورد های انقلاب و نظام به ویژه در حوزه فرهنگی به نسل جوان و نوجوان است.

 به گزارش سبزوارپیام ، 'علی مهدویان ' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : خاطرات دوران انقلاب و هزینه هایی كه مردم برای این انقلاب دادند تا این امانت بدست ما برسد باید توسط دستگاه های اجرایی ، اساتید دانشگاه ،معلمین مدارس ،روحانیون و نسل گذشته به نسل امروز و آینده به طور كامل منتقل شود.

وی به اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی اشاره كرد و گفت : همه اقشار جامعه برای معرفی انقلاب و دستاورد های آن مسوول هستند.

مهدویان افزود : ملت ما با حضور همیشگی خود در صحنه و پیروی از فرامین رهبری به همه بدخواهان نظام نشان داده كه پایبند اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی است.

معاون فرماندار خوشاب با اشاره به توطئه های دشمنان برای خدشه وارد كردن به ارزشهای انقلاب اظهار داشت : در سایه وحدت می توانیم از آرمان ها و ارزشهای نظام و دستاوردهای انقلاب حراست و پاسداری كنیم.

وی ایمان و اعتقاد قلبی مردم به انقلاب و حضور آنان در همه صحنه ها را نشان از وفاداری آنان به آرمان های انقلاب عنوان كرد و گفت : دشمن از وفاداری و پایبندی مردم به ارزشهای انقلاب هراس دارد.

معاون فرماندار خوشاب با اشاره به بركات انقلاب در همه ابعاد سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و علمی گفت : یكی از دستاوردهای بسیار بزرگ انقلاب اسلامی دمیده شدن روح خودباوری و اعتماد به نفس ملی در میان ملت ایران است .

مهدویان ادامه داد : همه دستاوردهای بزرگ ملت در طول سی و سه سال گذشته در پرتو این روح خودباوری و اعتماد به نفس به وجود آمده است. 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.