اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 7 بهمن 1391 / کد مطلب: 5127 / نظرات: 0

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار /


بیش از 400 عنوان برنامه در دهه فجر اجرا می شود


بیش از 400 عنوان برنامه در دهه فجر  اجرا می شود     فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار از اجرای بیش از 400 عنوان برنامه در دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
   

به گزارش سبزوارپیام،سرهنگ پاسدار 'جعفر نمدچیان' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این برنامه ها در بخش های مذهبی ، فرهنگی ، اجتماعی ، هنری و ورزشی برگزار می شود.

وی از برگزاری هشت یادواره شهدا در دهه فجر امسال در سبزوار خبر داد و گفت : این یادواره ها از سوی پایگاه های بسیج شهر و روستاهای شهرستان ، محلات و دانش آموزی برگزار می شود.

وی به برگزاری 11 نشست روشنگری و بصیرتی در دهه فجر نیز اشاره كرد و گفت : این نشست ها با موضوعات بصیرت افزایی ، اقتصاد مقاومتی ، تولید ملی ، انقلاب اسلامی و استكبار ستیزی و انقلاب اسلامی زمینه ساز حكومت جهانی حضرت مهدی (عج ) برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار با بیان اینكه در این ایام مبارك سالن های چند منظوره صالحین 'صدخرو ' و شهر 'روداب ' به بهره برداری می رسد، گفت : ساختمان پایگاه های بسیج روستاهای 'ابراهیم آباد ' ، 'قلعه میدان ' از حوزه باقرالعلوم ششتمد و روستاهای 'مهر ' ، 'مهرآباد ' ، 'نامن ' ، 'فیض آباد ' از حوزه امام سجاد (ع) صدخرو این شهرستان هم افتتاح می شود. 
سرهنگ پاسدار " نمدچیان"   نواختن زنگ انقلاب ، برگزاری  مراسم ازدواج 34 زوج بسیجی به مناسبت  سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ،  برگزاری جشنواره سرود انقلاب ، برگزاری کارگاه عفاف و حجاب ، اهدا جهیزیه به نوعروسان ، برگزاری مسابقه حفظ سوره فجر برای دانش آموزان ، برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب ، نمایشگاه عکس تولید ملی و نمایشگاه های دیگر با موضوع ایثار و شهادت را از جمله برنامه های دهه مبارک فجر اعلام کرد .

 وی  غباروبی مزار شهدا ،  رونمایی از سردیس سردارشهید "محمدرضا شمس آبادی" در شهر روداب ،  برگزاری ایستگاه های صلواتی  ، اعزام دومین گروه راهیان نور با عنوان از مدرسه تا مدرسه  را از برنامه های این ایام  ذکر کرد .

 وی  صبحگاه مشترک ، رژه موتوری در روز 12 بهمن  از امامزاده حسن (ع) کوشک سبزوار تا محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه  این شهرستان توسط حوزه امام خامنه ای  ، رژه موتوری به سمت گلزار شهدا در طول ایام دهه فجر توسط حوزه امام خمینی (ره)  و برگزاری مسابقات رشته های مختلف  ورزشی  را از دیگر برنامه های این ایام مبارک برشمرد .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.