اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 21 دي 1391 / کد مطلب: 4971 / نظرات: 0


كارشناس امور قرآنی : بیان ارادت و محبت قلبی ما به پیامبر (ص) با زیارت آن حضرت محقق می شود


كارشناس امور قرآنی : بیان ارادت و محبت قلبی ما به پیامبر ص با زیارت آن حضرت محقق می شود  كارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سبزوار گفت : بیان ارادت و محبت قلبی ما به پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) با زیارت و عمل به معارف زیارت نامه ها محقق می شود.
   
به گزارش سبزوارپیام،'مصطفی رحیمی ' روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : از آنجا كه محبت حقیقی به پیامبر (ص)، زمینه ساز هدایت ، رشد ، تكامل معنوی و سعادت ابدی انسان است، لذا در روایات نسبت به محبت به آن حضرت، تاكید و توصیه شده است.

وی زیارت با معرفت و آگاهی را زمینه ساز كمال انسانها دانست و اظهار داشت : آگاهی و معرفت به مقام و منزلت معصومین (ع) به هنگام زیارت آنها، می تواند زمینه اطاعت و تسلیم در مقابل اوامر و نواهی آنان و در نتیجه دستیابی به كمال حقیقی و سعادت ابدی را فراهم كند.

وی با اشاره به بركات و فضیلت های زیارت پیامبر اكرم (ص)، گفت : واجب شدن بهشت، توفیق همسایگی با رسول اكرم (ص) در روز قیامت و بهره مند شدن از شفاعت ایشان از جمله این فضیلت ها است .

كارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سبزوار اظهار داشت : 'زیارت از بعید' هم در روز میلاد و هم در روز رحلت پیامبر اكرم (ص) توصیه شده است .

رحیمی افزود : زیارت نامه ها نشات گرفته از احادیث و روایات ائمه است و معارف اسلامی و خواسته های آن بزرگواران در این زیارت نامه ها آورده شده است .

وی با اشاره به هجمه و شبیخون دشمنان نسبت به حضرت رسول اكرم (ص) و تجمع هایی كه مسلمانان در دفاع از حریم آن حضرت داشتند ، افزود : امسال بایستی مراسم زیارت پیامبر (ص) و سوگواری برای آن حضرت باشكوه تر از سال های گذشته برگزار شود. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.