اخبار سبزوار پيام : مذهبی





اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 9 آبان 1391 / کد مطلب: 4168 / نظرات: 0


روند اعزام مبلغ دهه اول محرم اداره تبلیغات اسلامی سبزوار


روند اعزام مبلغ دهه اول محرم اداره تبلیغات اسلامی سبزوار
   
مسئول اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار، روند اعزام مبلغ توسط این اداره در دهه اول محرم سال جاری را تشریح کرد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار، مهدی برغمدی در این خصوص گفت: در آستانه ماه محرم الحرام، سلسله جلسات هماهنگی اعزام مبلغ با حضور بخشداران، دهیاران و مسئولین شوراهای اسلامی روستاهای تابعه با همکاری اداره تبلیغات در بخشداری های شهرستان سبزوار برگزار می شود.

وی گفت: در این جلسات، کارشناسان اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی با تبیین اهمیت حضور مبلغان در مناطق روستایی به ویژه در ماه محرم و صفر، به سوالات و ابهامات مسئولین محلی در این خصوص پاسخ داده و مشکلات احتمالی موجود را با همکاری بخشداران مرتفع می سازند.

وی ادامه داد: دهیاران با تکمیل فرم های درخواست مبلغ که توسط اداره تبلیغات اسلامی تهیه شده، آمادگی روستاهای بخش را جهت حضور روحانی در ماه محرم اعلام می دارند.

گفتنی است: مساجد، هیئات مذهبی، مراکز فرهنگی و آموزشی، و حتی جلسات مذهبی خانگی داخل شهر نیز می توانند از هم اکنون با تکمیل فرم های ویژه اعزام مبلغ ماه محرم در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار، در این خصوص اعلام نیاز کرده تا با آغاز ماه محرم الحرام به این مراکز اعزام مبلغ صورت گیرد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.