اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 30 مهر 1391 / کد مطلب: 4069 / نظرات: 0

یك مسوول :


140 یتیم تحت پوشش كمیته امداد خوشاب در انتظار حامی هستند


140 یتیم تحت پوشش كمیته امداد خوشاب در انتظار حامی هستند

خوشاب- مدیر كمیته امداد امام خمینی (ره) خوشاب گفت: 140 یتیم تحت پوشش این نهاد در خوشاب در انتظار حامی هستند.

به گزارش سبزوارپیام ، 'ابراهیم كسكنی 'روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در حال حاضر 190 یتیم تحت پوشش كمیته امداد امام خمینی (ره) خوشاب هستند كه از این تعداد 140یتیم حامی ندارند.

وی با اشاره به اینكه این 140 یتیم محصل هستند و هیچ گونه منبع درآمدی ندارند، گفت : با توجه به آغاز سال تحصیلی این ایتام نیاز ضروری به پوشاك و لوازم التحریر دارند.

وی افزود: در بین ایتام زیرپوشش افراد نخبه ای داریم كه در صورت حمایت های لازم می توانند در آینده خود و خانواده خود را تامین كنند.

وی با اشاره به طرح اكرام كه پذیرش فرزند معنوی توسط افراد خیر است، اظهار داشت : از ماه مبارك رمضان تاكنون از 190 یتیم تحت پوشش كمیته امداد امام خمینی (ره) خوشاب 50 نفر حامی جذب كردند.

مدیر كمیته امداد امام خمینی (ره) خوشاب ادامه داد : در طرح اكرام هر حامی می تواند حمایت از یك یا چند یتیم را بر عهده بگیرد كه حامیان حداقل هر ماه مبلغ 200 هزار ریال به حساب فرزند معنوی خود واریز كنند.

وی با بیان اینكه فقط از زوایای مادی نمی شود به این طرح نگاه كرد، افزود: وجود حامی به عنوان یك تكیه گاه برای این كودكان از نظر روانی و عاطفی تاثیر بالایی داشته و چه بسا آنان را از بسیاری آسیب ها مصون نگه می دارد.

مدیر كمیته امداد امام خمینی (ره) خوشاب از خیران خواست با ورود به این حوزه علاوه بر كمك به حل بخشی از مشكلات مالی و معنوی این یتیمان ،اجر معنوی را نیز برای خود ثبت كنند.

وی همچنین از مردم نیكوكار خواست در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و مشاركت در این امر خداپسندانه با شماره تلفن 6224710-0572 واحد اكرام كمیته امداد امام خمینی (ره) خوشاب تماس بگیرند.

كمیته امداد امام خمینی (ره) خوشاب در ابتدای تیرماه سال جاری از شاخه فرعی به مدیریت شهرستان ارتقا یافت .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.