اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 30 تير 1391 / کد مطلب: 3065 / نظرات: 0


افتتاح مرکز تی . سی سبزوار به عنوان دومین شهرستان در سطح استان


  مرکز اجتماع درمان مدار( تی . سی ) به عنوان دومین شهرستان در سطح استان در شهرستان سبزوار افتتاح شد.

 به گزارش سبزوار پيام به نقل از ايسنا دراین مراسم محمدحسن هادوی فر رییس اداره بهزیستی سبزوار با اشاره به پیشنهاد 100 میلیون تومان جهت تجهیز این مرکز در سفر دوم ریاست جمهوری به استان اظهار کرد: این مبلغ در سال 89 مصوب و در سال گذشته تخصیص یافت.

وی به عدم موافقت شورای پیشگیری و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و سپس کشور برای این اعتبار اشاره و اضافه کرد: مخالفت به جهت این بود که باید این مرکز به بخش خصوصی واگذار می شد و بخش خصوصی تامین اعتبار می کرد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این اعتبار به بهزیستی سبزوار جهت تجهیز مرکز اختصاص یافت، به مناسب سازی فضای آن اشاره کرد و گفت: مکان این مرکز از گذشته در اختیار بهزیستی بوده است.

وی عنوان کرد: به جهت هزینه بر بودن اینگونه مراکز ، سبزوار به عنوان دومین شهرستان در سطح استان این مرکز را راه اندازی می کند.

هادوی فر در ادامه خطاب به نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی به عدم همخوانی اعتبار بهزیستی با وظایف آن پرداخت و خواستار پیگیری این مساله از مجلس جهت افزایش اعتبار این سازمان شد .

لازم به ذکر است مرکز تی . سی سبزوار ظرفیت پذیرش 30 نفر را داشته که در حال حاضر حدود 8 نفر پذیرش شده اند.

در ادامه این مراسم از مرکز شبانه روزی فرزندان بی سرپرست "نازنین زهرا" بهره برداری شد که در این مرکز دختران زیر 15 سال پذیرش می شوند؛ این مرکز ظرفیت 20 نفر را دارد که پذیرش ها در این مرکز از طریق استان انجام می شود اما اولویت با شهرستان سبزوار است .

این مرکز با کمک های خیران و بهزیستی راه اندازی شده که از طریق موسسه خیریه اداره می شود.

همچنین امروز مغازه گروه همیار تلاش (نان سنتی ) در این شهرستان افتتاح شد که در این مغازه حدود 8 نفر از زنان سرپرست خانوار مشغول به کار شدند. این مغازه از محل اعتبارات سازمان بهزیستی و کمک های مردمی خریداری شده است.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.