اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 19 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2399 / نظرات: 0


رییس جمهوری برای انجام یكصدمین سفر استانی روز پنجشنبه وارد مشهد می شود


رییس جمهوری برای انجام یكصدمین سفر استانی روز پنجشنبه وارد مشهد می شود ايرنا/ استاندار خراسان رضوی گفت : رییس جمهوری اسلامی ایران به منظور انجام یكصدمین سفر استانی صبح پنجشنبه وارد مشهد مقدس می شود. 
   
 محمود صلاحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در مشهد افزود : دكتر محمود احمدی نژاد به منظور انجام چهارمین سفر استانی به خراسان رضوی كه یكصدمین سفر استانی هیات دولت است راس ساعت هشت صبح پنجشنبه وارد مشهد خواهد شد.

وی اظهار داشت : بعد از ورود در ساعت 30/8 صبح پنجشنبه فرودگاه را به مقصد حرم مطهررضوی ترك می كند و در مسیر استقبال مردمی از میدان 15 خرداد عبور و توقفی كوتاه مدت در میدان بسیج دارد و بعد از آن به سمت حرم مطهر حركت می كند.

وی گفت : بر اساس برنامه ریزی انجام شده رییس جمهوری ساعت 10 صبح در حرم مطهر رضوی در اجتماع زائرین و مجاورین سخنرانی خواهد كرد.

صلاحی اظهار داشت : دیدار مردمی رییس جمهوری قبل از نماز ظهر و عصر پایان می یابد و بعد از نماز سفر وی به شهرستان های استان آغاز می شود و هر روز چهار تا پنج شهرستان را به تناسب مسافت و دوری و نزدیكی خواهند رفت.

صلاحی تاكید كرد : رییس جمهوری طی این سفر شش روزه به تمامی 27 شهرستان استان سفر و با مردم دیدار می كند.

وی افزود : رییس جمهور هر روز در بازگشت از سفرهای شهرستانی یك برنامه در مشهد دارد كه دیدار با نخبگان و ایثارگران ، حضور در جشنواره روز زن و ولادت حضرت زهرا (س) ، بازدید از جشنواره و نمایشگاه یكصدمین سفر با عنوان خدمت ، حضور در شهر تاریخی توس و مراسم بزرگداشت فردوسی از جمله آنهاست.

وی گفت : در این میان روز پنجشنبه زمانی كه رییس جمهوری در مشهد با مردم دیدار می كند 19 عضو كابینه به شهرستان های استان سفر می كنند كه در این میان برخی از وزار به دو شهرستان سفر خواهند كرد.

استاندار خراسان رضوی اظهارداشت : وزار در این سفرها ملاقات مردمی دارند و در جلسه شورای اداری شهرستان شركت و بعنوان نماینده دولت مسائل شهرستان ها را جمع بندی و در جلسه هیات دولت ارائه خواهند كرد.

وی با اشاره به برگزاری كارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان به ریاست رییس جمهوری افزود : سه شنبه آینده جلسه هیات وزیران هم در پایان سفرها به ریاست رییس جمهوری برگزار می شود و عصر همان روز محمد رضا رحیمی معاون اول رییس جمهوری گزارش این جلسه را ارائه می كند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.