اخبار سبزوار پيام : مذهبی





اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 1 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2204 / نظرات: 0


برترین های مسابقات قرآن دانش آموزان دخترخراسان رضوی در سبزوار معرفی شدند


برترین های مسابقات قرآن دانش آموزان دخترخراسان رضوی در سبزوار معرفی شدند  برترین های 'سی امین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان دختر گروه یك' استان خراسان رضوی روز جمعه در آیین اختتامیه این مسابقات در سبزوار معرفی و تجلیل شدند.
  
 
دبیر اجرایی این مسابقات در حاشیه مراسم اختتامیه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: حدود 360 دانش آموز دختر از مقاطع راهنمایی ، متوسطه و پیش دانشگاهی 15 منطقه آموزش و پرورش استان در این مسابقات به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش سبزوارشركت كردند.

'حسین رجبی ' افزود: این دانش آموزان از نواحی هفت گانه مشهد مقدس ، باخرز ، تایباد ، تبادكان ، تربت جام ، چناران ، سرخس ، نیشابور و سبزوار ، از چهارشنبه گذشته تا امروز در رشته های مفاهیم (تفسیر) ، قرائت ، حفظ و نهج البلاغه با هم رقابت كردند .

وی با بیان اینكه در مجموع 68 نفر در این مسابقات به عنوان نفرات اول تا سوم هر رشته معرفی شدند، افزود: نفرات اول هر رشته به مرحله كشوری راه می یابند.

وی این افراد را به شرح ذیل معرفی كرد: در رشته حفظ مقطع راهنمایی (كلاس اول تا سوم ) زهرا حامدی كیا از سبزوار ، عاطفه غفاری مقدم از نیشابور و معصومه دشتی از ناحیه یك مشهد ، مقام اول را كسب كردند.

در رشته حفظ مقطع متوسطه كوثر سادات موسوی از ناحیه یك مشهد ، مهدیه عباباف از ناحیه سه مشهد و فاطمه سادات آنوشا از سبزوار و در مقطع پیش دانشگاهی الهه شهنازی از ناحیه یك مشهد اول شدند.

در رشته قرائت مقطع راهنمایی انسیه كاتب از ناحیه یك مشهد ، فاطمه سادات احمدی از سبزوار و زینب ضیاء دوست از سبزوار ، در مقطع متوسطه زهرا بروغنی از سبزوار ، فاطمه سلیمانی از ناحیه یك مشهد و زكیه برزویی از سبزوار و در پیش دانشگاهی مریم نصیری از ناحیه شش مشهد عنوان مقام اولی را بدست آوردند.

در رشته مفاهیم كه در مقاطع متوسطه و پیش دانشگاهی برگزار شد در مقطع متوسطه معصومه هاشمی و زهرا رضایی مقدم از ناحیه یك مشهد و زهرا عسكری از تربت جام ودر پیش دانشگاهی كبری عارفی از تبادكان اول شدند.

در رشته نهج البلاغه هم در مقطع متوسطه فائزه سادات رضایی از ناحیه یك مشهد ، عاطفه مرادقلی از تربت جام و فائزه عباسپور از ناحیه یك مشهد و در پیش دانشگاهی فاطمه موسوی از ناحیه یك مشهد، در جایگاه اول قرار گرفتند.

كارشناس مسوول گسترش فرهنگ نماز ، قرآن و عترت مدیریت آموزش و پرورش سبزوار همچنین خاطر نشان كرد: دانش آموزان گروه یك ، برترین دانش آموزان قرآنی استان بودند كه در مرحله استانی این مسابقات با هم رقابت كردند.

در آیین اختتامیه'سی امین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان دختر گروه یك' استان خراسان رضوی در سبزوار از نفرات نخست تا سوم هر رشته با اهدای جوایز نقدی و تندیس و از تمام شركت كنندگان در این مسابقات با اهدای جوایز ، لوح یادبود و سوغات سبزوار تقدیر به عمل آمد .

آموزش و پرورش سبزوار از 13 تا 15 اردیبهشت امسال میزبان 'سی امین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان پسر ' استان خراسان رضوی نیز خواهد بود.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.