اخبار سبزوار پيام : مذهبی





اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 29 دي 1390 / کد مطلب: 1618 / نظرات: 0

دبیر شورای هیات های مذهبی :


50كاروان به مناسبت 28 و 30 صفر از سبزوار به مشهد عزیمت می كنند


50كاروان به مناسبت 28 و 30 صفر از سبزوار به مشهد عزیمت می كنند  
دبیر شورای هیات های مذهبی سبزوار از عزیمت حدود 50 كاروان پیاده و سواره این شهرستان به مشهد مقدس به مناسبت ایام رحلت حضرت محمد (ص) ، امام حسن و امام رضا (ع) خبر داد.
  
' حسن موحدیان ' در گفت و گو با ایرنا با اظهاراینكه حركت كاروان های پیاده از دو روز قبل آغاز شده ، است افزود: حدود سه هزار نفر در قالب 10 كاروان پیاده از شهر و روستاهای سبزوار در حال عزیمت به مشهد هستند.
وی با بیان اینكه حدود 40 كاروان از هیات های مذهبی و عاشقان اهل بیت (ع) سبزوار هم با اتوبوس به مشهد مقدس عزیمت می كنند، گفت: این تعداد شامل كاروان هایی هستند كه اقدام به دریافت مجوز از شورای هیات های مذهبی كرده اند.
وی با بیان اینكه كاروان های پیاده سبزوار حدود پنج تا شش روز در مسیر هستند ،افزود: كاروانیان اعزامی به مدت سه روز در مراسم سوگوای وفات حضرت رسول (ص) ، امام حسن و حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در مشهد شركت می كنند.
دبیر شورای هیات های مذهبی سبزوار تاكید كرد: كاروان هایی كه قصد عزیمت به مشهد مقدس را دارند برای رفاه حال اعضای كاروان و بهره مندی از خدمات آستان قدس رضوی حتما اقدام به كسب مجوز از این شورا كنند.
وی همچنین از فعال شدن دو ایستگاه صلواتی پذیرایی از زائران بارگاه رضوی در روستاهای مهر و صدخرو این شهرستان واقع در حاشیه محور تهران – مشهد و ابتدای ورودی استان خراسان رضوی خبر داد. 

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.