اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 20 اسفند 1402 / کد مطلب: 15308 / نظرات: 0


کمیته امداد "ششتمد" ۱۱۰ طرح اشتغالزایی اجرا کرد


کمیته امداد ششتمد  ۱۱۰ طرح اشتغالزایی اجرا کرد مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ششتمد گفت: این نهاد حمایتی امسال برای خودکفایی مددجویان ۱۱۰ طرح اشتغالزایی را در این شهرستان خراسان رضوی اجرایی کرده است.

ابراهیم خطیب  اظهار کرد: برای اجرای این طرحهای اشتغال ۲۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان این شهرستان پرداخت شده است.

وی افزود: عمده این تسهیلات با هدف توانمندسازی و اشتغالزایی خانواده‌های زیر پوشش در بخش‌های مختلف دامپروری، قالیبافی، پرورش شتر و زنبور عسل، فروشندگی لوازم خانگی، خرید خودرو و تراکتور اعطا شده است.

مدیر کمیته امداد ششتمد گفت: رسالت این نهاد توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای مددجویان است، اما سخت گیری برخی بانک ها برای تامین ضامن و وثایق، پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان را دچار مشکل کرده است.

خطیب با بیان اینکه ارائه آموزش‌های مهارتی اقدامی موثر در توانمندسازی و خودکفا شدن مددجویان است، افزود: بیش از ۱۲۰ مددجوی این نهاد امسال از آموزش‌های مهارتی و اشتغال بهره‌مند شده اند.

چهار هزار و ۲۲۵ نفر از جمعیت ۲۴ هزار نفری شهرستان ششتمد در قالب ۲ هزار و ۳۳ خانوار زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

مرکز شهرستان ششتمد در ۲۴۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.