اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 8 اسفند 1402 / کد مطلب: 15295 / نظرات: 0


فرماندار ششتمد : انتخابات، زمینه‌ساز اقتدار ملی است


فرماندار ششتمد : انتخابات زمینه‌ساز اقتدار ملی است  فرماندار ششتمد خراسان رضوی گفت: انتخابات پرشور، زمینه‌ساز اقتدار ملی است که مشارکت حداکثری در آن سبب ناامیدی دشمنان می‌شود.

 حسین ایثارگر روز  در نشست شورای اداری این شهرستان افزود: به هر میزان حضور مردم در پای صندوق های رای بیشتر باشد، اقتدار کشور افزایش یافته و این افزایش مشارکت از دامنه فشارهای بین المللی بر کشور می کاهد.

وی اظهار کرد: انتخابات یکی از بزرگترین هدیه های انقلاب اسلامی (ره) به مردم ایران و از افتخارات بزرگ نظام جمهوری اسلامی است و حضور در این رویداد در راستای حمایت و حفظ اسلام و نظام، یک حق و تکلیف است.

فرماندار ششتمد گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران، مسوولان به صورت مستقیم و غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می شوند و حضور مردم در انتخابات در واقع تعیین سرنوشت به دست خودشان است.

ایثارگر با اشاره به پیشرفت های خیره کننده جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف افزود: تداوم این بالندگی و مسیر پیشرفت با نقش آفرینی مردم تداوم می یابد و حضور چشمگیر در پای صندوق های رای باعث ایجاد قدرت و توسعه کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان ششتمد پس از ارتقا، تجربه برپایی دومین انتخابات شهرستانی خود را دارد، تصریح کرد: تمامی برنامه ریزی های لازم صورت گرفته و هیات های اجرایی و نظارت آمادگی کامل را برای برگزاری انتخاباتی امن، پرشور و سالم دارند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، جمعه ۱۱ اسفندماه برگزار می شود.

شهرستان ششتمد با وسعت سه هزار و ۷۸۶ کیلومتر مربع، با ۲۴ هزار نفر جمعیت، دارای ۲ بخش مرکزی و شامکان، ۴۸ دهیاری و ۵۳ آبادی است.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.