اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 28 بهمن 1402 / کد مطلب: 15291 / نظرات: 0

خطیب جمعه سبزوار:‌


مشارکت پرشور در انتخابات اقتدار و امنیت ملی را فزونی می بخشد


مشارکت پرشور در انتخابات اقتدار و امنیت ملی را فزونی می بخشد  خطیب جمعه سبزوار گفت: مشارکت پرشور مردم در انتخابات اقتدار و امنیت ملی را فزونی بخشیده و توطئه و تهدید دشمنان را خنثی می‌کند.
 حجت الاسلام محمود شرفی در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: مردم ایران همان طور که در راهپیمایی ۲۲ بهمن خوش درخشیدند به یاری خدا از عرصه انتخابات نیز سرافرازانه بیرون خواهند آمد.

وی با تاکید بر انتخاب افراد اصلح از سوی مردم، خطاب به نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در ایام تبلیغات از بداخلاقی، تهمت و افترا دوری کنید و وعده های غیرواقعی یا از وعده‌هایی که در حیطه اختیار نمایندگان نیست بپرهیزید چون باعث بی‌اعتمادی مردم به نظام می‌شود.

امام جمعه موقت سبزوار گفت: نامزدها در ایام قانونی تبلیغات از اسراف و هزینه‌های سنگین دوری کنند و از کانال تبلیغاتی "بیهق"، که برای این حوزه انتخابیه راه اندازی شده است، به معرفی و ارائه برنامه های خود بپردازند.

حجت الاسلام شرفی با تمجید از حضور حماسی و آگاهانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: این حضور نشان داد توطئه دشمنان خللی در اراده ملت ایران ایجاد نکرده است و در واقع صدای واقعی مردم ایران و حمایت آنها از انقلاب بود.

وی افزود: پیام این حضور حماسی امیدواری به حل مشکلات با نگاه به درون و اعتماد به کارگزاران داخلی است.

حجت الاسلام شرفی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف حمایت از آرمانهای انقلاب در ۲ سال اخیر با وجود برخی مشکلات اقتصادی، نشان از امیدواری مردم به کارآمدی و کارایی دولت و کارگزاران دارد تا خدمت صادقانه آنان استمرار یافته و بیشتر شود.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.