اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 13 شهريور 1402 / کد مطلب: 15116 / نظرات: 0


آیین تشییع پیکر شهید مدافع امنیت نیروی انتظامی در سبزوار برگزار شد


آیین تشییع پیکر شهید مدافع امنیت نیروی انتظامی در سبزوار برگزار شد  پیکر شهید نیروی انتظامی و مدافع امنیت سرگرد "داوود صبوری" که در درگیری با قاچاقچیان شرور به شهادت رسیده بود، در شهر سبزوار تشییع شد.

مراسم تشییع این شهید والامقام امروز دوشنبه ۱۳ شهریورماه با حضور پرشور مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم از مسجد جامع تا خیابان کارگر سبزوار برپا شد و تشییع کنندگان با شعارهای لبیک یا حسین (ع)، لبیک یا زینب (س)، حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست پیکر این شهید را تشییع کردند.

امام جمعه سبزوار در این مراسم خاطرنشان کرد: خون شهدا که در راه آرمان‌های الهی جان خود را نثار می‌کنند پیام‌های مختلفی دارد.

                                         
حجت‌الاسلام غلامرضا مقیسه افزود: شهدا جان خود را که بهترین سرمایه آن‌هاست در راه الهی برای احیای دین خدا، امنیت و آسایش مردم فدا می‌کنند تا نعمت امنیت در کشور ما برقرار باشد.

 وی اظهار کرد: انتظار شهدا از ما ایستادگی در مسیر ارزش‌های اسلامی و پیروی از ولایت فقیه است؛ چراکه شهدا در راه دین، عقیده، عزت و استقلال کشور به شهادت رسیده‌اند.

امام جمعه سبزوار گفت: ملتی که شهادت را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد شکست‌ناپذیر است و دشمنان بدانند با وجود نیروهای مقتدر مسلح شکستی متوجه نظام جمهوری اسلامی نمی‌شود.

 پیکر مطهر این شهید سرافراز پس از تشییع از مقابل مسجد جامع سبزوار تا میدان کارگر در جوار یاران شهیدش در گلزار شهدای روستای خیرآباد به خاک سپرده شد.

به گزارش مرکز رصد و اطلاع‌رسانی پلیس خراسان رضوی، مأموران ایستگاه انتظامی "کاهک" شهرستان داورزن در روز جمعه ۱۰ شهریور به یک خودرو سواری پژو مظنون شده و به آن دستور ایست داده بودند که خودرو مزبور با سرعت زیاد متواری شد و عملیات تعقیب و گریز با طرح مهار در حالی آغاز شد که مأموران انتظامی سبزوار نیز به میدان آمده بودند.

در ادامه تعقیب و گریز و با بالا گرفتن درگیری بین اشرار و مأموران انتظامی در ورودی شهر سبزوار، یکی از مأموران انتظامی داورزن به نام سروان داوود صبوری پس از زخمی شدن و انتقال به بیمارستان آسمانی می‌شود.

 پلیس در این درگیری مسلحانه خودرو قاچاقچیان را در ورودی شهر سبزوار توقیف کرده و پس از دستگیری ۲ قاچاقچی، مقادیری مشروبات الکلی از آن کشف کرد. ایسنا




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.