اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 20 مرداد 1402 / کد مطلب: 15056 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


خبرنگاران با دید انصاف به مسائل نگاه کنند


خبرنگاران با دید انصاف به مسائل نگاه کنند  امام جمعه سبزوار گفت: یکی از رسالت‌های اصلی اصحاب رسانه، امیدآفرینی در فضای جامعه است که لازمه آن دااشتن نگاه منصفانه به مسائل مختلف است.

، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه روز چهارشنبه در دیدار با اصحاب رسانه سبزوار افزود: در شرایطی که نظام جمهوری اسلامی خدمات و دستاوردهای فراوانی دارد در مواردی تنها نکات محدود و منفی برجسته می شود که این اقدام شایسته نیست.

وی اظهار داشت: رسالت خبرنگاران تقویت انسجام و وحدت ملی، حمایت از منافع ملی و امیدآفرینی در بین مردم است، البته مطالبه‌گری و بیان مشکلات مردم با رعایت مصالح عمومی جامعه نیز باید از سوی رسانه ها صورت گیرد.

امام جمعه سبزوار گفت: خبرنگاران باید در انتشار اخبار با حفظ صداقت و انصاف، منافع ملی را در اولویت قرار دهند چون اخبار نادرست سبب رواج روحیه ناامیدی در بین مردم می شود.

حجت‌الاسلام مقیسه افزود: رسانه های محلی شهرستان سبزوار باید اتاق فکری تشکیل داده و در انتشار اخبار خاص و انتقادی به مواردی همچون اولویت سنجی، منافع شهری، بصیرت مردم، حقوق شهروندی و مسائل امنیتی توجه کنند.

در این نشست صمیمی شماری از اصحاب رسانه سبزوار نیز برخی نظرات و دیدگاه های خود را با امام جمعه در میان گذاشتند.
 شهرستان سبزوار، پس از مشهد مقدس، از نظر تعداد و کثرت رسانه های خبری دومین قطب رسانه‌ای خراسان رضوی شناخته می شود و هم اینک بیش از ۳۰ نشریه و پایگاه خبری در این شهرستان فعالیت می‌کنند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.