اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 9 تير 1402 / کد مطلب: 15020 / نظرات: 0


خطیب جمعه سبزوار: غدیر تنها نسخه سعادت بشریت است


خطیب جمعه سبزوار: غدیر تنها نسخه سعادت بشریت است  امام جمعه موقت سبزوار گفت: غدیر خم رویدادی الهام‌بخش و تنها نسخه سعادت بشریت است و وظیفه ما به عنوان شیعه و محب اهل بیت علیه السلام، گسترش، تبلیغ و انتشار پیام غدیر است.

 حجت الاسلام سیدعلی اخباری در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: سبزوار به واسطه ترویج فرهنگ غدیر به عنوان یکی از شهرهای غدیری ایران شناخته می شود و ستاد مردمی غدیریون سبزوار با بهره گیری از نذور مردم، برنامه های گسترده ای را طراحی و برگزار می کند.

وی تصریح کرد: خیران و نیکوکاران با کمک های خود به ستاد مردمی غدیریون سبزوار، زمینه برپایی باشکوه تر اطعام گسترده و جشن مردمی عیدالله الاکبر را فراهم کنند و مردم سبزوار در جشن مردمی شب عید غدیر از امامزاده یحیی تا میدان ۲۲ بهمن، حضور به هم رسانند.

خطیب جمعه سبزوار: غدیر تنها نسخه سعادت بشریت است

امام جمعه موقت سبزوار همچنین با اشاره به حادثه ششم تیر ۱۳۶۰ و ترور حضرت آیت الله خامنه ای در مسجد ابوذر تهران، گفت: خدا اراده کرد که ایشان با این اتفاق، از حادثه هفت تیر در امان بمانند و با رهبری حکیمانه این بزرگوار، انقلاب از گردنه‌های پر پیچ و خم عبور کند.

وی با اشاره به رویداد شهادت ۲۹۰ مسافر هواپیمای ایرباس در ۱۲ تیر سال ۶۷ با شلیک ناو جنگی آمریکایی در آب‌های خلیج فارس افزود: امروز موازنه قدرت به نفع جمهوری اسلامی تغییر کرده است و آمریکا و صهیونیسم جهانی رو به افول و فروپاشی قرار گرفته اند.

خطیب جمعه سبزوار با اشاره به هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد، گفت: این اقدامات نشانه ضعف اردوگاه دشمن و به بن‌بست رسیدن آنهاست.

حجت الاسلام اخباری افزود: مسوئولان نظام با توکل به خدا و زیر لوای رهبری انقلاب و با همبستگی مردم، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

وی با تبریک ۱۴ تیر روز قلم به اهالی قلم گفت: قلمی که مورد سوگند خدا قرار گرفته است باید در راه خدمت به اسلام و مسلمین به کار گرفته شود.

امام جمعه موقت سبزوار همچنین با اشاره به روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: این ۲ نهاد باید به مشکلات مردم بیشتر از قبل توجه و بدان رسیدگی کنند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.