اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 13 ارديبهشت 1402 / کد مطلب: 14933 / نظرات: 0


پیکر پاک شهید غیرت در گلزار شهدای سبزوار آرام گرفت


پیکر پاک شهید غیرت در گلزار شهدای سبزوار آرام گرفت پیکر پاک جان‌باخته امر به معروف و نهی از منکر، شهید "حمیدرضا الداغی" روز سه‌شنبه پس از تشییع بر دوش مردم داغدار و شهیدپرور زادگاهش، در گلزار شهدای سبزوار به خاک سپرده شد.

به گزارش ایرنا، آیین تشییع پیکر این آمر به معروف با شرکت گسترده اقشار مختلف مردم و با حضور شماری از مسوولان کشوری، استانی و شهرستان و نیز روحانیان، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شاهد و ایثارگران از مقابل مسجد تاریخی جامع سبزوار تا گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

تشییع کنندگان پیکر این شهید با سردادن شعارهای "لبیک یا حسین (ع)، لبیک یا زینب (س)، حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست، ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند، الله اکبر، صل علی محمد، شهید غیرت آمد" و "خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست" بر تداوم راه شهید تاکید کردند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، معاون امنیتی و مدیرکل سیاسی استانداری خراسان رضوی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی در آیین تشییع شهید غیرت حضور داشتند.

همچنین خیل زیادی از دوستداران و ارادتمندان این شهید که دلباخته حرکت غیرتمندانه و ارزشی وی شده اند، از شهرهای مختلف استان خراسان رضوی و دیگر استان‌ها برای تشییع پیکر وی در سبزوار حضور یافته بودند.

علاوه بر مردم شهرستان سبزوار، شماری از اهالی شهرستان های همجوار و مناطق روستایی نیز در این مراسم معنوی حضور دارند و این رویداد با حضور بیش از ۵۰ خبرنگار و عکاس پوشش داده شد.

پیکر مطهر این شهید سرافراز پس از تشییع در جوار یاران شهیدش در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

شهید حمیدرضا الداغی، جمعه شب، هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کرده و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که در درگیری با اراذل شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و به شهادت رسید.

شهید الداغی، متولد سال ۱۳۵۶ در سبزوار و دارای مدرک کارشناسی معماری بود که در حوزه طراحی و نقشه کشی ساختمان فعالیت داشت.

از آن شهید بزرگوار یک فرزند دختر به یادگار مانده است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.