اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 ارديبهشت 1402 / کد مطلب: 14931 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


شهید آمر به معروف اسوه غیرت در عصر تهاجم فرهنگی است


شهید آمر به معروف اسوه غیرت در عصر تهاجم فرهنگی است
امام جمعه سبزوار گفت: "حمیدرضا الداغی"، شهید آمر معروف و ناهی از منکر اسوه غیرت در عصر تهاجم فرهنگی دشمن و ترویج بی‌عفتی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا مقیسه روز یکشنبه در دیدار با خانواده شهید الداغی در سبزوار افزود: این شهید آمر به معروف در حمله ددمنشانه ۲ نفر باسابقه شرارت که در حال ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم بودند، به شهادت رسید.

وی گفت: شهادت این اسوه غیرت و جوانمردی در عصر تهاجم فرهنگی دشمن و ترویج بی عفتی، ثابت کرد که خون پاک "علی موید" سربدار هنوز در رگهای مردم این مرز و بوم ساری و جاری است.

دیوان عالی کشور، با قاطعیت پیگیر پرونده شهید الداغی است

امام جمعه سبزوار گفت: دیوان عالی کشور با قاطعیت پیگیر پرونده شهید الداغی و ارائه کیفرخواست توسط دادستان است.

حجت الاسلام غلامرضا مقیسه افزود: به لحاظ پیگیری پرونده از مسوولان امر می خواهیم تا این افراد را، که به ارزش ها حمله کرده و به عفت، ناموس و حجاب ملت حمله می کنند، در آینده به کیفر اعمال خود برسانند.

امام جمعه سبزوار: شهید آمر به معروف اسوه غیرت در عصر تهاجم فرهنگی است

وی تصریح کرد: بی‌شک امت حزب الله منتظر برخورد سریع، قاطعانه و بازدارنده مسوولان قضایی با این عوامل شرارت است به نحوی که از این پس هیچکس جرات این گونه مزاحمت ها برای نوامیس مردم و آمران به معروف را پیدا نکند.

وی ادامه داد: افتخار می کنیم به چنین جوانانی و چنین مادرانی که فرزندان خود را چنین تربیت کردند و غیرت اسلامی را، به منصه ظهور گذاشتند و انشاءالله تشییع پیکری عظیم، باشکوه و به یاد ماندنی در سبزوار برای این شهید، برگزار خواهد شد.

امام جمعه سبزوار گفت: ما همه به چنین جوانان عزیزی مباهات می کنیم و خود را در غم از دست دادن این جوان عزیز، سهیم می‌دانیم. مصیبت خانواده شهید، مصیبت ما است و تمام مردم دیار سربداران در عزای این عزیز، عزادار هستند.

شهید حمیدرضا الداغی، جمعه شب هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان های سبزوار برای ۲ دختر جوان مزاحمت ایجاد کرده و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که توسط مهاجمان شرور از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و به شهادت رسید.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.