اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 12 فروردين 1401 / کد مطلب: 14710 / نظرات: 1

وزیر کار:


مشکل برق شهرک‌ صنعتی جغتای برطرف می شود


مشکل برق شهرک‌ صنعتی جغتای برطرف می شود
حجت‌الله عبدالملکی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شهرستان جغتای افزود: یکی از موانع توسعه واحدهای صنعتی این شهرستان مشکل برق است که  این مشکل با احداث پست فوق توزیع در این منطقه برطرف می شود.

وی همچنین در دیدار با تشکل های کارگری شهرستان جغتای اظهار داشت: ساخت یک سالن ورزشی ویژه کارگران به منظور ایجاد شور و نشاط در جامعه پیگیری می شود.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: مشکلات کارگران کارخانه سیمان جوین که در محدوده شهرستان جغتای قرار دارد هم پیگیری و رفع می‌شود.

حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی صبح  امروز پنجشنبه به جغتای سفر کرد و پس از حضور در گلزار شهدا و  ادای احترام به مقام شامخ آنها از شهرک صنعتی این شهرستان بازدید کرد و سپس در دیداری مردمی از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفت.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در ادامه سفر خود به غرب خراسان رضوی به شهرستانهای جوین و خوشاب سفر می کند.

رییس جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت روز چهارشنبه دهم فروردین ماه ۱۴۰۱ در نخستین سفر استانی خود در سال جدید وارد استان خراسان رضوی شدند.

سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت در خراسان رضوی امروز پنجشنبه نیز ادامه دارد.

رییس جمهور را در این سفر وزرای کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیرو، صنعت، معدن و تجارت، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و راه و شهرسازی و نیز معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری همراهی می کنند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.