اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 30 تير 1399 / کد مطلب: 14277 / نظرات: 0


مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان در خراسان رضوی آغاز شد


مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان در خراسان رضوی آغاز شد  مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در خراسان رضوی گفت: مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان با هدف کمک به اقشار نیازمند و آسیب دیدگان اجتماعی ناشی از ویروس کرونا در این استان آغاز شد.

سید عبدالله ارجاعی در آیین آغاز مرحله دوم این رزمایش در سبزوار افزود: این مرحله تا عید سعید قربان ادامه دارد و در مجموع ۹۰ هزار بسته کمک معیشتی بین اقشار آسیب پذیر و نیازمند خراسان رضوی توزیع می‌شود.
وی ادامه داد: رزمایش همدلی و احسان در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و با هدف رسیدگی به معیشت محرومان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در حال اجراست.
دبیر ستاد امر معروف و نهی از منکر سبزوار نیز گفت: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در  گام نخست رزمایش همدلی طی ماه مبارک رمضان، سه هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، داورزن و خوشاب توزیع کرد.
سید حسین شبیری افزود: این بسته‌ها شامل برنج، مرغ، رب، ماکارونی، روغن، نخود و لوبیا به ارزش هر بسته سه میلیون و ۲۰۰ هزار ریال بود که از طریق ۱۱ گروه جهادی که به نام شهدا نامگذاری شده بود بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع شد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.