اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 23 فروردين 1399 / کد مطلب: 14046 / نظرات: 0


۴۰مورد آبگرفتگی معابر سبزوار برطرف شد


۴۰مورد آبگرفتگی معابر سبزوار برطرف شد
دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار گفت: در پی بارش‌های شدید بامداد امروز ۴۰ مورد آب گرفتگی و جاری شدن روان آب‌ها در معابر اصلی و فرعی این شهر با تلاش نیروهای خدمات شهری برطرف شد.

فریدون نقابی افزود: تجمع روان‌آب، ناشی از بیرون زدن آب از کانال‌ها در برخی خیابان‌های شهر بود که با استقرار ماشین آلات، پمپ‌های مکنده و نیروهای خدمات شهری مشکلات آب گرفتگی معابر شهر برطرف شد.
وی اضافه کرد: بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر احتمال شدت بارندگی و آب گرفتگی معابر، ایجاد روان آب و سیلابی شدن مسیل‌ها نیروهای خدمات شهری و مأموران آتش نشانی این شهرستان در آماده باش کامل هستند.
دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار گفت: شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه حادثه بر اثر بارش‌ها با سازمان آتش‌نشانی سبزوار با شماره ۱۲۵ و یا با اتاق بی‌سیم شهرداری سبزوار با شماره های ۱۳۷ و ۴۴۲۲۱۹۶۵ تماس بگیرند.
بر اساس پیش‌بینی اداره‌ کل هواشناسی خراسان رضوی، سامانه بارشی که از روز چهارشنبه هفته گذشته فعالیت خود را در خراسان رضوی آغاز کرده است طی امروز و به ویژه فردا به مرحله اوج فعالیت خود می‌رسد و تا پایان روز سه‌شنبه شاهد افزایش باران در این استان خواهیم بود.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.