اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 18 اسفند 1397 / کد مطلب: 13214 / نظرات: 0

استاندار خراسان رضوی:


مهمترین کار حل مشکل معیشتی مردم است


مهمترین کار حل مشکل معیشتی مردم است استاندار خراسان رضوی گفت: مهمترین کار کنونی حل مشکل معیشتی مردم است که مسئولان و مدیران باید به آن عمل کنند.

علیرضا رزم حسینی  در مسجد جامع شهرسلطان آباد شهرستان خوشاب در جمع مردم و مسئولان این شهر افزود: بنده به عنوان خدمتگزار مردم کارسیاسی بلد نیستم و سیاسی ترین کار را تامین معاش و اقتصاد خانواده ها می دانم.
وی با اشاره به اجرای طرح مثلث اقتصادی اظهار داشت: در این طرح مبتنی بر اقتصاد مقاومتی با همگرایی همه مسئولان، مردم و بخش خصوصی درآمد مناطق افزایش و نرخ بیکاری کاهش می یابد.
وی گفت: رئیس جمهوری آمریکا برجام را که قرارداد معتبر بین المللی بود یکطرفه لغو کرد و با اعمال تحریم ها مسیر سرمایه گذاری های کلان را سخت نمود لذا ما باید با امکانات داخلی اقتصاد کشور را رونق دهیم.
استاندار خراسان رضوی افزود: تنها راه مقابله با تحریم اقتصادی دشمن، تقویت امکانات داخلی است که منجر به استحکام اقتصادی کشور می شود و تحریم های دشمن با الگوی اقتصاد مقاومتی مبتنی بر مردم بی اثر می گردد.
وی اظهار داشت: در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی باید به سوی توانمند سازی جوامع محلی حرکت کرد که از مناطق دور دست شروع می ‌شود.
نماینده مردم شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: استاندار خراسان رضوی فردی توسعه گراست و تفاهمنامه های اقتصاد مقاومتی با توجه به ظرفیت های مناطق، بستر اشتغال و رونق تولید در استان را فراهم می کند.
حسین مقصودی افزود: در طرحهای معین اقتصادی تمام مسئولان، روحانیون، مردم و بخش خصوصی پای کار می آیند تا فرایند کسب و کار و سرمایه گذاری در مناطق تسهیل شود.
وی با اشاره به طولانی شدن تکمیل راه آهن سبزوار اظهار داشت: طرح اتصال راه آهن سلطان آباد به سبزوار یکی از مطالبات مردم منطقه است که با بهره برداری آن تحول بزرگ در بخش حمل و نقل و رونق اقتصادی منطقه ایجاد می شود.
وی گفت: جاده شهرستان خوشاب محور ترانزیتی است که در شبانه روز بیش از 500 کامیون و تریلی به مسیر آسیای میانه در آن رفت وآمد دارند ولی از ایمنی کافی برخوردار نیست و تاکنون حوادث بسیار در آن رخ داده است.
مقصودی افزود: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری 150 میلیارد ریال برای چهار بانده شدن جاده خوشاب - سبزوار اختصاص یافته که تسریع در عملیات اجرایی آن نیاز به تخصیص اعتبارات استانی نیز دارد.
دیگر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: زیرساخت های شهرستان خوشاب فراهم شده و چهار بانده شدن جاده سبزوار به خوشاب یکی از مطالبات جدی مردم این شهرستان است.
رمضانعلی سبحانی فر افزود: همچنین طرح مطالعات جاده خوشاب به جوین پایان یافته و منتظر ردیف اعتباری از سوی سازمان برنامه و بودجه است که با اجرای این طرح این شهرستان به جوین و استان های شمالی کشور متصل می شود.
وی با اشاره به ظرفیت شهرستان خوشاب در بخش کشاورزی اظهار داشت: امیدواریم با کمک استاندار خراسان رضوی از محل اعتبارات فنی و اعتباری یارانه ای برای تسهیلات در خوشاب اختصاص یابد.
وی گفت: ورود شرکت سرمایه گذاری پارسیان و انعقاد تفاهمنامه های اقتصاد مقاومتی در خوشاب بستر ایجاد اشتغال زودبازده در این شهرستان را فراهم می کند.
استاندار خراسان رضوی روز شنبه در سفر به شهرستانهای جوین و خوشاب از چند طرح صنعتی بازدید کرد و 2 تفاهمنامه معین اقتصاد مقاومتی در این شهرستانها منعقد نمود.
شهرستان 38 هزار نفری خوشاب به مرکزیت سلطان آباد در 175 کیلومتری غرب مشهد واقع است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.