اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 22 دي 1397 / کد مطلب: 13171 / نظرات: 0


مراسم گرامیداشت روز پرستار و تجلیل از پرستاران نمونه برگزار شد


مراسم گرامیداشت روز پرستار و تجلیل از پرستاران نمونه برگزار شد مراسم گرامیداشت روز پرستار و تجلیل از پرستاران نمونه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با حضور معاون استاندارو فرماندار ویژه سبزوار برگزار شد.

 مراسم گرامیداشت روز پرستار و تجلیل از پرستاران نمونه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با حضورمهندس برادران  معاون استاندارو فرماندار ویژه سبزوار،دکتر علیرضا مسلم رئیس دانشگاه،رئیس سازمان نظام پرستاری سبزوار،معاونین و جمعی از مدیران و پرستاران،  19 دی ماه سال جاری در سالن سیادتی مجتمع آموزشی پردیس برگزار شد.

دکترعلیرضا مسلم در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار اظهار داشت: نظام سلامت و حوزه سلامت بخش قابل توجهی از خدمات و دستاوردهایش را مرهون زحمات پرستاران است.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی موجود در وزارت بهداشت و دانشگاههای علوم پزشکی کشور افزود: برای گذر از مشکلات موجود در دانشگاه مهمترین موضوع این است که خودمان را یک خانواده تلقی کنیم تا بتوانیم با همکاری یکدیگر علاوه بررفع مشکلات، وقت بیشتری را صرف ارائه خدمات مطلوب به بیماران کنیم.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه حوزه بهداشت و درمان در بودجه ۹۸ به نسبت سال جاری در متوسطه کشوری ۱۶ درصد رشد داشته است،تصریح کرد:بودجه دانشگاه در سال آینده 17 درصد رشته داشته و امسال حدود 100 میلیارد ریال هزینه های این دانشگاه در بخشهای درمان، آموزش، بهداشت و آزمایشگاهها صرفه جویی شده است.

دکتر مسلم  با اشاره به اینکه این صرفه جویی با مدیریت هزینه ها در بخشهای درمان، تجهیزات و ارتقای فناوری بخش بهداشت حاصل شده و به معنای کاهش کیفیت خدمات نبوده است، اضافه کرد:از محل درآمد حاصل از صرفه جویی، دو ماه کارانه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار پرداخت شد لذا شرایط پرداخت کارانه پزشکان و کارمندان نسبت به سال گذشته بهتر است بطوری که در پرداخت آن نسبت به هشت ماه نخست سال قبل جلوتر هستیم.

وی ادامه داد:امسال 500 میلیارد ریال برای کارانه کارکنان دانشگاه پرداخت شد که 360 میلیارد ریال آن از سهم بخش های اضافه کار، پژوهش، تجهیزات پزشکی، کارپردازی و اعتبارات عمرانی دانشگاه بوده و 100 میلیارد نیز معادل دو ماهه کارانه از محل صرفه جویی حاصل شده است.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه درسنوات قبل با وجود انجام تمام اقدامات، پرداختی ها بهتر بود ولی در حال حاضر در شرایط خوبی به سر نمی بریم و باید منابع با صرفه جویی و بهینه هزینه شوند،خاطرنشان کرد:امید است تا آخر امسال علاوه بر تسویه کارانه شش ماهه دوم 96، کارانه ماه های نخست سال 97 نیز پرداخت شود،

در این مراسم از 60 پرستار نمونه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با اهداء لوح تقدیرقدردانی شد.وبدا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.