اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 17 دي 1397 / کد مطلب: 13167 / نظرات: 0

سرپرست فرمانداری داورزن


رسانه ها دستاوردهای انقلاب را برجسته کنند


رسانه ها دستاوردهای انقلاب را برجسته کنند  سرپرست فرمانداری داورزن گفت: با توجه به جنگ روانی دشمن، رسانه ها باید دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی را در چهلمین سالروز انقلاب برجسته کنند.

علیرضا عبداللهی عصر در نشست با اصحاب رسانه افزود: مردم انتظار شفافیت و پاسخگویی از مدیران و مسئولان کشور را دارند و دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان خدمات نظام به آحاد جامعه است.
وی اظهار داشت: برقراری حکومت اسلامی، استقلال، عزت و مشارکت مردم در امور کشور از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است و در این چهار دهه خدمات فراوان در حوزه های مختلف از جمله مخابرات، جاده، آب، بهداشت و درمان، مسکن و علم فناوری انجام شده است.
وی با اشاره به خدمات فراوان دولت تدبیر و امید در این شهرستان گفت: بهره برداری از مرکز درمان بستر داورزن با هزینه 15 میلیارد ریال، مراکز جامع سلامت، بهره مندی بیش از 95 درصد جمعیت روستایی از آب شرب و ارتقای شاخص گازرسانی روستایی برخی از این خدمات است.
عبداللهی با بیان اینکه هدف دشمن تضعیف انقلاب اسلامی است، افزود: دشمن پس از نرسیدن به اهداف خود در جنگ تحمیلی و تحریم های ظالمانه امروز با عملیات روانی رسانه ای و جنگ اقتصادی در پی رواج ناامیدی در جامعه و ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است.
وی اظهار داشت: انقلاب در آستانه چهلمین سال پیروزی خود به کمال و بلوغ رسیده اما تاکنون در انعکاس خدمات انقلاب کوتاهی شده است.
وی گفت: امسال تعهد اشتغال داورزن ایجاد 520 فرصت شغلی بود که با استفاده از تسهیلات مناسب بانکی تاکنون بیش از نیمی از آن در این شهرستان ایجاد شده است.
عبداللهی افزود: از ابتدای امسال 50 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار در بخش کشاورزی به روستاییان این شهرستان در حوزه های دام و طیور، تولیدات گیاهی، صنایع تبدیلی و تکمیلی پرداخت شده است.
وی اظهار داشت: 63 طرح نیمه تمام در شهرستان داورزن وجود دارد که حدود 20 طرح آن در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه داورزن با بیش از 2 هزار هکتار کشت گیاهان دارویی شامل شیربادیون، خاکشیر، کنجد، زیره سبز، کتیرا، گل گاوزبان و فلفل قطب این محصولات در خراسان رضوی است، گفت: نبود تعاونی های کشاورزی و مرکز خرید تضمینی و خلاء صنایع تبدیلی و فرآوری یکی از مشکلات کشاورزان گیاهان دارویی این شهرستان است.
عبداللهی افزود: داورزن با بهره مندی از آثار تاریخی و طبیعی فراوان، قرار گرفتن در مسیر جاده تاریخی ابریشم و جاده تهران - مشهد و عبور سالانه 25 میلیون مسافر و زائر بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع) از این مسیر شرایط مناسبی برای جذب گردشگران دارد که باید از این فرصت برای توسعه این شهرستان استفاده شود.ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.