اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 18 شهريور 1397 / کد مطلب: 13087 / نظرات: 0

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار


جنگ روانی دشمن عامل اصلی معضلات اقتصادی است


جنگ روانی دشمن عامل اصلی معضلات اقتصادی است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار گفت: برخی سوء مدیریت‌ها در کشور وجود دارد اما عامل اصلی معضلات اقتصادی ناشی از جنگ روانی دشمن است.

سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم  در نشست با اصحاب رسانه در سبزوار اظهار کرد: نوسانات قیمت ارز و برخی کالاها حاصل جنگ روانی دشمن است.

وی ادامه داد: دشمن متوجه شده که ملت ایران در شایع پذیری آسیب پذیر است از این‌رو با ابزار رسانه‌ای و جنگ روانی در پی ضربه به انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه سبزوار با بیان اینکه تحریم و فشار اقتصادی سرلوحه کار دشمن است، عنوان کرد: دشمن از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف عصبانی است.

مظلوم افزود: امریکا از قدرت نظامی، موشکی و نفوذ واقعی جمهوری اسلامی در دل ملت‌ها و منطقه خاورمیانه هراس دارد، بر همین اساس برای مهار نفوذ ایران جنگ تمام عیار اقتصادی و روانی راه انداخته است.

وی تصریح کرد: هدف عملیات روانی دشمن القای ناکارآمدی نظام، ترویج یاس و ناامیدی است و اینکه راه حلی غیر از مذاکره برای رفع مشکلات اقتصادی وجود ندارد.

فرمانده سپاه سبزوار با اشاره به درخواست رئیس جمهوری آمریکا برای مذاکره با جمهوری اسلامی بیان کرد: مسئولان نظام جمهوری اسلامی پای میز مذاکره ای که نتیجه آن از قبل نوشته شده نمی‌نشیند.

وی با اشاره به اینکه بسیج همواره در خدمت نظام و انقلاب است، گفت: رزمایش اقتدار عاشورائیان سپاه محمد رسول الله 2 با هدف امید آفرینی، انسجام بخشی بسیجیان، اعلام آمادگی بسیج برای پیگیری مطالبات عمومی، کمک به دولت و مسئولان و مقابله با تحریم ها در سبزوار برگزار می‌شود.

مظلوم با اشاره به اینکه در تعصیلات تابستان هشت طرح عمرانی بوسیله گروه‌های جهادی در روستاهای محروم سبزوار اجرا شد، اظهار کرد: 15 گروه جهادی نیز در مهرماه به مناطق محروم و حاشیه شهر سبزوار اعزام می‌شوند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سبزوار گفت: پس از ابلاغ حمایت از آمران امر به معروف و نهی از منکر، این ستاد در شهرستان سبزوار ایجاد شده است.

سرهنگ پاسدار مظلوم افزود: برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر شهر سبزواربه هفت ناحیه تقسیم و در هر ناحیه پنج مسجد انتخاب شده که در این مساجد علاوه بر شورای امر به معروف گروه‌های 10 نفره طلایه داران امر به معروف نیز مشخص شده است.

وی ادامه داد: 700 خواهر و برادر آمر به معروف و ناهیان از منکر آموزش های تخصصی و لازم را فرا گرفتند و از هفته اول محرم همزمان با هفته امر به معروف فعالیت خود را بطور رسمی در شهرستان سبزوار آغاز می‌کند. ایسنا




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.