اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 23 بهمن 1395 / کد مطلب: 12128 / نظرات: 0


یادواره شهدای محله عباسیه سبزوار برگزار شد


یادواره شهدای محله عباسیه سبزوار برگزار شد
یادواره 34 شهید محله عباسیه سبزوار جمعه شب و همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولان، بسیجیان، خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار در این یادواره گفت: امروز دشمنان از طریق شبیخون و تهاجم فرهنگی در پی انحراف نسل جوان هستند و برگزاری یادواره های شهدا نقش مهمی در مقابله با حربه های شوم دشمنان دارد.
سرهنگ پاسدار محمدابراهیم شم آبادی افزود: شهدا مایه افتخار جامعه هستند و عزت و اقتدار امروز انقلاب به برکت خون شهدای والا مقام است.
وی ادامه داد: شهدا جان خود را برای دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران فدا کردند و زنده نگه داشتن نام شهدا کمترین کاری است که در قبال جانفشانی آنها انجام می شود.
شم آبادی اضافه کرد: امنیت و اقتدار امروز انقلاب اسلامی مرهون رشادت شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم است که شجاعانه برای دفاع از اسلام مقابل نیات شوم دشمن ایستادگی می کنند.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار افزود: تجربه دفاع مقدس و ایستادگی ملت ایران برابر تحریم و محاصره اقتصادی غرب به الگویی برای کشورهای منطقه و نیز کشورهای آزادیخواه جهان تبدیل شد و درس استکبار ستیزی را از ملت ایران فرا گرفتند.
سبزوار حدود یک هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده وحدود چهار هزار جانباز و ایثارگر دارد. ايرنا/103



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.