اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 1 آبان 1395 / کد مطلب: 11435 / نظرات: 0


از پذیرش فرهنگ مغایر با اصول انقلاب دوری شود


 امام جمعه موقت سبزوار گفت: مسئولان باید با حفظ هویت ملی و مذهبی از پذیرش فرهنگ غربی مغایر با اصول انقلاب دوری کنند.
حجت الاسلام صادق ابراهیمی در خطبه های نمازجمعه سبزوار با اشاره به گسترش مناسبات و روابط ایران با کشورهای جهان افزود: در این روابط حفظ اصول انقلاب اسلامی همچون فرهنگ اسلامی، استقلال و خودباوری باید مورد توجه مسئولان باشد.
وی با اشاره به مناظره نامزدهای انتخابات رئیس جمهوری آمریکا اظهار کرد: اهانت دو نامزد به همدیگر ناشی از فرهنگ غربی است که چهره واقعی دولتمردان آمریکا را نزد افکار عمومی جهان آشکار نمود.
وی گفت: کلینتون و ترامپ با اتهام های سیاسی، اقتصادی، اخلاقی و طرح موضوعات سقط جنین، هم جنس بازی، توهین به زنان، ارتباط نامشروع و حمایت از تروریست، نمونه ای از فرهنگ غیر الهی را در انظار جهانیان به نمایش گذاشتند.
امام جمعه موقت سبزوار افزود: نخبگان و استعدادهای درخشان کشور باید در مرحله نخست با توجه به نیاز سنجی بومی و محلی، بستر های توسعه را فراهم کنند.
حجت الاسلام ابراهیمی اظهار کرد: سبزوار یکی از قطب های دانشگاهی و علمی شرق کشور است که باید موضوع پایان نامه دانشجویان در مرحله نخست به توسعه سیاسی، صنعتی، اقتصادی و کشاورزی این شهرستان اختصاص یابد.
وی گفت: وجود صدها روحانی سبزواری در شهرستان های قم و مشهد نیز می تواند فضای خوبی در وضع فرهنگی سبزوار ایجاد کند.
خطیب جمعه سبزوار همچنین با اشاره به انتخاب امام جمعه جدید سبزوار افزود: این مسئله موضوع طبیعی است و متصدیان امر، فردی را بر مبنای شایستگی انتخاب می کنند. ایرنا/101




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.