اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 مهر 1395 / کد مطلب: 11306 / نظرات: 0


زنگ سرشماری در مدارس سبزوار به صدا درآمد


زنگ سرشماری در مدارس سبزوار به صدا درآمد
زنگ سرشماری نفوس و مسکن روز شنبه همزمان با اولین روز سرشماری به روش اینترنتی در مدارس سبزوار نواخته شد.
معاون استاندار وفرماندار ویژه سبزواردر جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه شاهد حضرت مریم(س)سبزوار با اشاره به اهمیت سرشماری گفت: هر گونه برنامه ریزی و فعالیت اجرایی کشور نیازمند آمار و اطلاعات دقیق است.
احمد برادران افزود: پایه برنامه ریزی های کشور، آمار است که با مشارکت همگانی مردم  و اجرای دقیق سرشماری محقق می شود.
وی ادامه داد: سرشماری منبع اصلی تولید آمار و اطلاعات است که دولت را در تدوین برنامه های مختلف اقتصادی،عمرانی، توسعه و آبادانی کشور کمک می کند.
فرماندار سبزوار اظهارداشت: مقدمات اجرای سرشماری نفوس و مسکن  سال 95 آغاز و892 نفر برای شرکت در این طرح ثبت نام نمودند که در مجموع  109 نفر در مناطق شهری و روستایی سبزوار به کارگیری می شوند.
برادران افزود: امسال برای اولین بار در سرشماری عمومی نفوس مسکن، روش نوین اینترنتی به کار گرفته می شود که کاهش هزینه ها و مقرون به صرفه بودن از مزایای آن است.
وی گفت: سازمان آمار ایران به منظور استقبال بیشتر مردم  در سرشماری به روش اینترنتی، هزار جایزه 10 میلیون ریالی برای افرادی که در این مرحله شرکت می کنند در نظر گرفته است.
سرشماری نفوس و مسکن از روز سوم مهرماه تا 24 مهر به صورت اینترنتی و از 25 مهر تا 25 آبان به صورت حضوری است و در روزهای 26 تا 28 آبان نیز سرشماری به صورت تلفنی و کسانی که از سرشماری بازمانده اند انجام می شود.خبرنگار:حمید دلاوری هروی





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.