اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 13 تير 1395 / کد مطلب: 11020 / نظرات: 0

یک مسئول :


مردم سبزوار 330 میلیون ریال به ستاد بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند


مردم سبزوار 330 میلیون ریال به ستاد بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند  مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات منطقه سبزوار گفت :مردم این شهرستان در سه ماه اول سال 95 بیش از 330 میلیون ریال وجه نقد و 40 گرم طلا برای بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند.
علی اکبر دلبری در گفت و گو با خبرنگار سبزوار پیام اظهار کرد : این کمک ها برای بازسازی عتبات عالیات در کربلای معلی ، نجف اشرف ، کاظمین و سامراء  هزینه می شود.
وی افزود : بخش بیشتر کمک های مردمی این شهرستان برای طلا کاری گنبد امام حسین (ع)  و مشارکت در ساخت و احداث صحن حضرت زهرا(س) و صحن عقیله بنی هاشم  و صحن امام رضا(ع) در کاظمین اختصاص می یابد.
دلبری با بیان اینکه تاکنون 50 تفاهم نامه همکاری بین ادارات  و نهادهای این  شهرستان منعقد شده است ، افزود :  از این تعداد 9 تفاهم نامه در سال 95 بوده است.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات منطقه سبزوار ادامه داد : در سال جاری همچنین تعداد 12 نیروی متخصص برای بازساری عتبات عالیات به کشورعراق اعزام نمودیم.
وی همچنین گفت :  در سال جاری  با 25 هیات امنای مساجد شهر سبزوار نشست هایی  پیرامون تبیین و اهمیت کمک به بازسازی عتبات برگزار و در تمامی مساجد سطح شهر نیز یک رابط  در موضوع بازسازی عتبات عالیات انتخاب کردیم.
مردم شهرستان سبزوار سال گذشته  یک میلیارد و 770 میلیون ریال وجه نقد و 170 گرم طلا به ستاد بازسازی عتبات عالیات کمک کردند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.