اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 23 آبان 1394 / کد مطلب: 10480 / نظرات: 0


تیم فوتسال ثامن الحجج سبزوارمقابل پرشین پارس رضوی به تساوی رضایت داد


 در این رقابت که عصر جمعه در سبزوار برگزار شد، تیم فوتسال نوجوانان آکادمی ثامن الحجج (ع) سبزوار با نتیجه تساوی 2 بر 2 مقابل پرشین پارس رضوی متوقف شد .
در نیمه اول این دیدار تیم نوجوانان آکادمی ثامن الحجج (ع) سبزوار با نتیجه یک بر صفر پیروز میدان بود .
دیدار برگشت فینال رقابتهای فوتسال قهرمانی استان خراسان رضوی بین دو تیم آکادمی ثامن الحجج (ع) سبزوار و پرشین پارس رضوی هفته آینده در مشهد مقدس برگزار می شود تا چهره تیم قهرمان رقابتهای فوتسال نوجوانان استان مشخص شود .
دو تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار و پرشین پارس رضوی برای دومین بار جواز حضور در مسابقات کشوری را بدست آورده اند.
مسابقات فوتسال قهرمانی نوجوانان استان خراسان رضوی از نیمه دوم شهریور ماه با حضور پنج گروه چهار تیمی آغاز شده است.
مسئول آکادمی فوتسال باشگاه ثامن الحجج (ع) سبزوار در حاشیه برگزاری این دیدار طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : بازی خوبی را از هر دو تیم در مرحله نهایی رقابتهای فوتسال نوجوانان شاهد بودیم .
علیرضا حلبیان در خصوص عملکرد تیمش افزود : به رغم اینکه تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار زیاد حمله کردند اما موقعیتهای زیادی را از دست دادند .
وی با بیان اینکه تیم نوجوانان آکادمی ثامن الحجج (ع) سبزوار تا هفت دقیقه مانده به پایان بازی با نتیجه دو بر صفر پیروز میدان بود ، افزود : در این دقایق بچه ها قدرت تهاجمی بازی را کمتر کردند و بازی با تساوی بین دو تیم به پایان رسید .
وی در خصوص عملکرد تیم حریف نیز گفت : تیم پرشین پاس رضوی تیم خوبی بود و توانستند با بالا بردن قدرت تهاجمی در دقایق آخر به رغم اینکه با نتیجه دو بر صفر عقب افتاده بودند تساوی کسب کنند .
هم اکنون 120 نفر در رده های سنی نوباوه تا امید در آکادمی فوتسال ثامن الحجج (ع) سبزوار استعدادیابی شده و فعالیت می کنند .
منبع ایرنا.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.