اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 آبان 1394 / کد مطلب: 10426 / نظرات: 0

عضو مجلس خبرگان رهبری:


بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی تقوا و بصیرت است


بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی تقوا و بصیرت است  عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان، تقوا و بصیرت است.
 
آیت الله سید ابوالحسن مهدوی روز دوشنبه در اجتماع عظیم رهروان زینبی در سبزوار با اشاره به برنامه ریزی و توطئه دشمنان افزود: امروز بیش از هر چیز به بصیرت نیاز داریم.
وی اظهار کرد: در شرایطی که دشمن حق و باطل را مخلوط کرده و به باطل لباس حق می پوشاند داشتن بصیرت بسیار ضروری است.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب در چند ماه اخیر حدود 70 مرتبه خطر نفوذ دشمن را تکرار کرده اند که باید در این زمینه بیش از پیش مواظب باشیم.
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه آگاهی، هوشیاری، بصیرت و نفوذ ناپذیری از نتایج ایمان و پایبند بودن به ارزشهای اسلامی است افزود: علاوه بر آن خون شهیدان نیز رسالت سنگینی بر دوش ما گذاشته که باید به میثاقی که با آنان بسته ایم پایبند باشیم.
وی به نهضت بزرگ عاشورا اشاره کرد و گفت: نهضت عاشورا توسط حضرت امام حسین (ع) و یارانش به وقوع پیوست و اگر پیام کربلا توسط حضرت زینب (س) منتقل نمی شد دشمنان این نهضت را انکار و نابود می کردند.
آیت الله مهدوی با اشاره به رسالت سنگین والدین و همسران شهدا افزود: ارزش کسانی که خون شهید را زنده نگه می دارند و پیام شهید را به نسل های بعد منتقل می کنند کمتر از شهادت نیست.
این عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ایمان به خدا و یقین به معارف دینی انسان را در برابر مصیبت ها و مشکلات نگه می دارد.
وی به خصایص و ویژگی های حضرت زینب (س) پرداخت و اظهار کرد: عبادت ، شجاعت و صبر آن حضرت نشان از ایمان والای ایشان بود.
اجتماع عظیم رهروان زینبی با حضور خانواده های معظم شهدای مدافع حرم در استان خراسان رضوی و جمعی از مسوولان اجرایی، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی و بانوان سبزوار در بقعه امامزاده شعیب (ع) این شهر برگزار شد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.