اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 5 شهريور 1394 / کد مطلب: 10191 / نظرات: 0

فرماندار ویژه سبزوار


هفته دولت فرصت ارزشمندی برای بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است


معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوارگفت : هفته دولت فرصت ارزشمندی برای بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است .
 
احمد برادران چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری سبزوار با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت افزود : برقراری دولت های کریمه برخاسته از انقلاب اسلامی است که باید برای اهداف متعالی انقلاب اسلامی و آرمانهای حضرت امام (ره ) تلاش نمایند .
وی افزود: 93 پروژه عمرانی ،خدماتی ،کشاورزی ،بهداشتی و ... طی هفته دولت با اعتبار560 میلیارد ریال در شهرستان سبزوار افتتاح و یا کلنگ زنی می شود .
فرماندار ویژه سبزوار افزود : بیشتر پروژه های مزبور در حوزه های بهداشت و درمان، اصلاح و توسعه معابر شهری ، جهاد کشاورزی ، دامپروری و گازرسانی است .
وی به خدمات دولت در دو سال گذشته اشاره و گفت : یکی از کارهای بزرگ صورت گرفته در این شهرستان نهضت بزرگ آسفالت جاده ها و معابر این شهرستان است .
وی افزود : طی سالهای 94 - 93 در حوزه شهری 327کیلومتر و راه روستایی 385 کیلومتر آسفالت شده است.
فرماندار ویژه سبزوار همچنین توجه به نیروی انسانی و ارتقا کارآمدی و توانمندیها را یک ضرورت مهم دانست و گفت : نیروی انسانی سرمایه دولت است که بایستی در جهت ارائه خدمت به مردم حرکت نمایند .
امام جمعه سبزوار نیز پیرامون سیره ،شخصیت و فضیلت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) مطالبی بیان کرد .
حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی یاد و خاطره شهیدان و با هنر را گرامی داشت و افزود : این شهیدان والا مقام در جامعه الگو هستند .
وی با تاکید بر وحدت و همدلی بین مسوولان افزود : پیشبرد و ترقی انقلاب اسلامی با وحدت میسر می شود .
حجت الاسلام ابراهیمی خواستار اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در بین جامعه شد و این فرهنگ باید در بین مردم نهادینه شود.
حسین شاد در این نشست به عنوان معاون فنی و عمرانی فرمانداری سبزوار معرفی و از خدمات محمد کلاته معاون پیشین این فرمانداری تقدیر شد .
همچنین طی مراسمی از کارکنان نمونه دستگاههای اجرایی سبزوار تقدیر شد .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.