گفتگو سبزوار پيام





گفتگو / تاریخ: 20 خرداد 1393 / کد مطلب: 8796 / نظرات: 3


جوانان حضرت علی اکبر (ع) را برای خود الگو قرار دهند


جوانان حضرت علی اکبر ع را برای خود الگو قرار دهند  امام جمعه ششتمد سبزوار گفت : شاخصه بارز حضرت علی اکبر (ع) حق مداری و حق محوری است که جوانان بایستی این بزرگوار را برای خود الگو قرار دهند.
 
به گزارش" سبزوار پیام" حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان افزود : همه ما بایستی حق محور بوده و در مسیر حق مداری و حق باوری حرکت کنیم.

وی با اشاره به گفت و گوی حضرت سیدالشهدا (ع) با یارانش در شب عاشورا ،افزود : حضرت علی اکبر در پاسخ به سخن امام حسین (ع) که همه شما کشته می شوید گفت وقتی ما بر حقیم پس از مرگ باکی نداریم .

امام جمعه ششتمد با بیان اینکه نام حضرت علی اکبر (ع) در سلام زیارت عاشورا آمده است ، اظهار کرد : آن حضرت شبیه ترین مردم از نظر ظاهر ، اخلاق و سخن گفتن به پیامبر اکرم (ص) است.

وی ادامه داد : تنها شهیدی که در داخل ضریح مطهر امام حسین (ع) در پایین پای آن حضرت به خاک سپرده شده حضرت علی اکبر (ع) است به همین دلیل ضریح مطهر سیدالشهدا (ع) شش گوشه است .

حجت الاسلام ثباتی مقدم همچنین با اظهار اینکه حضرت علی اکبر (ع) با توجه به ویژگیهای شاخصی که دارد می تواند الگوی بسیار خوبی برای همه جوانان باشد ، افزود : توجه به تحصیل و تهذیب و تلاش در این زمینه بایستی برنامه همه جوانان کشورمان باشد.

وی با اشاره به تلاش های دشمنان برای بی بند و باری کشاندن جوانان ایرانی، اظهار کرد: همه جوانان که بزرگ مردان و زنان آینده ما هستند بایستی توجه به فرهنگ اسلامی را مدنظر خود داشته باشند و بر مبنای ارزش های اصیل اسلامی گام بردارند ./6





نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.