حرف مردم در سبزوار پيام





حرف مردم / تاریخ: 10 مهر 1390 / کد مطلب: 633 / نظرات: 2

حرف مردم:


پاسخ مهندس "جلال تعصبی" نایب رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار به برخی از پیشنهادات و خواسته های شهروندان


 مدیر محترم پایگاه خبری سبزوارپیام
با سلام و آرزوی توفیق برای شما و همکاران ، در پاسخ به چهار مطلب اخیر ( کد های 483 ، 571 ، 578 و 590 ) که مربوط به حوزه کاری این جانب میباشد مطالبی به شرح زیر با اطلاع میرسد . لطفا به هر طریق که صلاح میدانید اطلاع رسانی فرمایید .
1 – در پاسخ به مخاطبی که شهرداررا قسم داده اند به فکر جنوب شهر باشد و فرموده اند به ایشان دسترسی ندارند عرض میکنم : جناب شهردار اعلام نموده اند بعداز ظهرها ملاقات عمومی دارند و حتما پاسخگو هستند و ثانیا به اطلاع این مخاطب عزیز میرسانیم که شورای شهر و به تبع آن شهرداری سعی دارند پس از رفع محرومیت ها از مناطق کمتر توجه شده ، نگاهی یکسان و توزیع عادلانه خدمات به تمام نقاط شهر داشته باشد و بد نیست به آغاز بازسازی بلوار شهید خوشبین ( چهار راه فرودگاه ) بلوار آزادگان ( از فلکه نقابشک تا کمربندی ) آسفالت و بهسازی معابر صالح آباد ، همچنین آغاز قریب الوقوع پیاده روسازی خیابان طبرسی اشاره ای داشت . این در حالی است که هنوز خیابان عظیمیان و بلوارچهل متری پیاده رو سازی نشده است ( البته این دو خیابان هم بزودی آغاز خواهد شد ) . در این حال اگر مخاطب گرامی مورد خاصی را اشاره دارند که غفلت شده بفرمایند . موفق باشید

2 - در پاسخ به دو مخاطب محترمی که از ساکنین چهل متری دوم مطالبی را فرموده بودند باستحضار این عزیزان میرسانیم که بحث بازسازی و احیاء فضای سبز وظیفه شهرداری بوده و میباشد ولی نگهداری آن بدون کمک و همراهی مردم امکان پذیر نیست و یا مشکل است و این وظیفه یکایک ما است که کار فرهنگ سازی را از درون خود و خانواده خود و محله خود آغاز کنیم و بدانیم اگر محله ای آباد داشته باشیم ، شهری اباد و میهنی اباد خواهیم داشت . مطمئنا پس از بازسازی همه شما عزیزان از سکونت تان در این منطقه بیشتر اظهار رضایت خواهید داشت و به همان نسبت وظیفه شما به نگهداشت شرایط خطیرتر خواهد بود . بهر صورت دو توصیه نصب لوازم بازی کودکان و اگر امکان داشته باشد کتابخانه سیار را در دستور کار خواهیم داشت . ممنونم

3 - در رابطه با پیشنهاد مخاطب عزیزی که تحویل رایگان گل وگیاه به شهروندان را جهت کاشت جلو منازل و یا مغازه هایشان را مطرح کرده بودند ، ضمن تشکر از ایشان و پیشنهاد خوبشان . به مدیر محترم سایت پیشنهاد می نمایم : بخشی ( از سایت ) را جهت ثبت نام از کسانیکه داوطلبانه این آمادگی را اعلام می نمایند داشته باشند ، تا در فصل کاشت و نزدیک بهار ، گل و گیاه لازم را در اختیار داوطلبان قرار دهند . این یک اقدام خیرخواهانه خواهد بود و البته فرهنک ساز . پیروز و سربلند باشید
جلال تعصبی - شورای شهر سبزوار





نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


ف
سلام. ممنون از سایت شما و ممنون از آقای مهندس تعصبی.
در مورد جواب دوم خواستم نظری داشته باشم.
من قبول دارم که نگهداری و حفظ فضای سبز بدون همراهی مردم امکان پذیر نیست . اما، من فقط میتوانم فرزندان و اطرافیان خودم را تشویق به نگهداری گیاهان و مواظبت از فضای سبز و شهر بکنم. اما در مورد دیگران نمیتوانم .
اما برای فرهنگ سازی میتوانیم از کودکان کمک بگیریم. همان کاری که نیروی انتظامی در مدارس انجام میدهد. از کودکان برای اموزش به بزرگتر ها استفاده میکند.
مسئولین شهر در این باره چه قدر تبلیغ کرده اند؟چند بار به مدارس رفته اند و برایشان صحبت کرده اند تا در مورد این مسایل از ایشان کمک بگیرند؟
متاسفانه ما کودکان را که مبلغ خوبی هستند نادیده میگیریم. در صورتی که اگر از کودکی به انها اموزش بدهیم، و هر چه قدر هزینه کنیم. باز به سود ماست.
مدارس همیار پلیس، همیار بهداشت.... دارد چرا همیار سبز نداشته باشد؟ هزینه اش چند دفتر چه راهنما و کلاه و جلیقه اهدایی از طرف شهرداری است.

در مورد جواب سوم: به نظر من همه به اینترنت دسترسی نداند و برای این طرح علاوه بر نام نویسی در سایت باید در سطح شهر هم تبلیغ بشود.
با تشکر .
بانو
سلام. به شما عزیزان که نظرات ما را به مسولین منعکس میکنید خسته نباشید میگویم.
از آقای تعصبی هم بسیار ممنونم که نظرات را می خوانند. اگر در هر اداره ای چند نفر مثل شما باشند که به نظرات اهمییت می دادند ، سبزوار واقعا سبز میشد.
خسته نباشید آقای تعصبی برایتان سلامتی ارزومندم.