اخبار سبزوار پيام : مذهبی





اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 2 مرداد 1402 / کد مطلب: 15042 / نظرات: 0

امام‌جمعه سبزوار:


دشمن از ولایت‌پذیری نسل جوان واهمه دارد


دشمن از ولایت‌پذیری نسل جوان واهمه دارد  امام جمعه سبزوار گفت: دشمن از ولایت‌پذیری و شهادت‌طلبی عمیق نسل نوجوان و جوان ایران اسلامی واهمه دارد زیرا می داند که همین عامل شکست آنها در برابر این نظام است.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه روز دوشنبه در همایش سوگواره "احلی من‌العسل" در امامزاده شعیب (ع) سبزوار افزود: تا زمانی که پایبندی به ولایت و شهادت طلبی بین شیعه وجود داشته و شهادت یک آرمان محسوب شود، دشمن نخواهد توانست بر ما چیره شود.

وی اظهار داشت: اعتقاد به ولایت فقیه و شهادت طلبی در خط مقدم شیعیان قرار دارد و این ۲ امیدی برای آینده تعالی بخش و زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) است.

امام‌جمعه سبزوار: دشمن از ولایت‌پذیری نسل جوان واهمه دارد + فیلم

امام جمعه سبزوار گفت: اندیشمندان غربی و صهیونیست، راه تسلط بر شیعه را در رویگردانی نسل جوان از ولایت فقیه و شهادت می دانند و می خواهند با ترویج رفاه طلبی در جامعه، ما را نسبت به "ظهور" دچار غفلت کنند.

وی اظهار داشت: با توسعه شبکه های مجازی، دشمنان در فضای مجازی شبهاتی علیه ولایت فقیه مطرح می کنند، نسل جوان چنانچه با شبهاتی در این زمینه روبه رو شدند باید آن را برای گرفتن پاسخ با معلمان و مربیان خود مطرح کنند.

امام جمعه سبزوار با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، افزود: شهدای کربلا از جمله حضرت قاسم (ع) با دید بلند، معرفت، اراده و اختیار شهادت را برگزیدند.

به گزارش ایرنا، همزمان با ششمین روز از ماه محرم، روز متعلق به حضرت قاسم‌ابن الحسن (ع) همایش سوگواره احلی من‌العسل با حضور پرشور دانش آموزان دختر و پسر شهرستان سبزوار در محل امامزاده شعیب بن موسی (ع) این شهر برگزار شد

اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری، مداحی و سینه‌زنی از جمله برنامه های همایش سوگواره احلی من‌العسل سبزوار بود.

دانش آموزان سبزواری همچنین در این همایش هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.