اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 15 شهريور 1398 / کد مطلب: 13410 / نظرات: 0


طرح‌های آب‌رسانی روستایی سبزوار ۳۴ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد


طرح‌های آب‌رسانی روستایی سبزوار ۳۴ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد  ۱۲ طرح آب‌رسانی به روستاهای شهرستان سبزوار در دست اجراست که تکمیل آنها به ۳۴ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مدیر آب و فاضلاب روستایی سبزوار با بیان این مطلب گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها روستاهای شهر سوخته، چاه سوخته، بلوچ خانه، برگو، گزک، گرمک، خوشمردان، هلاک‌آباد، گاچ و بسک از نعمت آب شرب سالم بهداشتی بهرهمند می شوند.
عباس واهبی افزود: تعویض شبکه آب‌رسانی روستاهای دارین و خیرآباد از دیگر طرح‌های در دست اجراست که تاکنون ۲۴میلیارد ریال برای این ۱۲ طرح هزینه شده است.
وی اضافه کرد: ۱۱۹ روستا از مجموع ۱۵۸ روستای شهرستان سبزوار هم اینک زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار دارند و به ۳۹ روستای دیگر با تانکر آبرسانی می شود.
واهبی ادامه‌ داد: این شرکت برای تصفیه و انتقال آب روستائیان شهرستان سبزوار ۱۵۵ مخزن با حجم ۱۷ هزار و ۵۷۰ مترمکعب، ۴۱ ایستگاه پمپاژ و ۳۸ تاسیسات کلرزنی را مدیریت می کند.  
مرکز شهرستان ۳۰۶ هزار نفری سبزوار در فاصله ۲۳۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است و  ۷۸ هزار نفر از جمعیت سبزوار در ۲۲۲ روستای این شهرستان سکونت دارند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.