گزارش سبزوار پيام


گزارش / تاریخ: 20 خرداد 1392 / کد مطلب: 6134 / نظرات: 0


شماری از مردم سبزوار: با حضور حداکثری در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی می کنیم


شماری از مردم سبزوار: با حضور حداکثری در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی می کنیم   شماری از مردم سبزوار شرکت در انتخابات را به عنوان مشارکت در سرنوشت کشور و نیز وظیفه ملی و مذهبی عنوان کردند.

 به گزارش سبزوارپیام ، آنان روز دو شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشتند : با حضور حداکثری در انتخابات حماسه ای سیاسی خلق کرده و توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

سبزواری ها افزودند : ملت ایران بایستی با درایت و بصیرت و حضور فعال در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان بکوبد.

یک معلم سبزواری شرکت در انتخابات را موجب اقتدار ملی ، عزت و سرافرازی برای ملت ایران دانست و گفت : با شرکت حداکثری در انتخابات به همه دشمنان ثابت می کنیم که ملت ایران علیرغم همه تحریم ها و فشارها همچنان پایبند ارزش ها و آرمان های نظام جمهوری اسلامی است .

ˈخدیجه بیدی ˈ ، عدالت محوری ، مسوولیت پذیری ، اجرای قوانین و مقررات ، خیرخواهی برای مردم و اقتدار عمومی بر سرنوشت را از جمله اهداف انتخابات عنوان کرد.

وی با بیان اینکه هر کدام از ما در مقابل رایی که به صندوق می اندازیم مسوول هستیم و بایستی با بررسی و آگاهی کامل اقدام به این امر مهم کنیم، افزود : حراست از ارزش ها ، ولایی بودن ، خدمت صادقانه و امید بخشی به مردم از جمله خصوصیت یک فرد اصلح برای اداره کشور است .

یک راننده سبزواری نیز شرکت در انتخابات را به عنوان یک وظیفه ملی و مذهبی عنوان کرد و گفت : شرکت ما در انتخابات لبیک به ندای رهبرمان ، خون شهیدان و ارزش های انقلابی است .

ˈعلی زارعی ˈ با اظهار اینکه شرکت در انتخابات نشان دهنده تایید ما بر نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه جهانی است، اظهار کرد : پاسداری و حفظ دستاوردهای انقلاب وظیفه همگان است زیرا ملت ما این انقلاب را به راحتی و رایگان به دست نیاورده است.

وی با اشاره به تحریم ها و توطئه های دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی، گفت : ما پایبند ارزش های انقلاب هستیم و این تحریم ها کوچکترین خللی در اراده ما ایجاد نمی کند زیرا مقاوم تر از گذشته ایستاده ایم .

یک مربی ورزش تکواندو نیز گفت : شرکت حداکثری ما در انتخابات تضمین کننده استقلال و اقتدار بیشتر ایران اسلامی در سطح جهانی است .

ˈحسن قلعه نوی ˈ با بیان اینکه استکبار جهانی به شیوه های مختلف از جمله تحریم ها و ایجاد تفرقه می خواهد این بار هم حضور پرشور مردم را در این حماسه سیاسی کمرنگ جلوه دهد، اظهار داشت : ملت ایران با آگاهی ، بصیرت و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری همه برنامه های دشمنان را با شکست مواجه می کند.

وی در خصوص انتخاب فردی اصلح برای اداره کشور نیز گفت : مردم باید به افرادی رای دهند که تعهد به مملکت و ولایت داشته و خوب کارکنند.

ˈامیر رفیعی راد ˈ هم که امسال می خواهد برای اولین بار در انتخابات شرکت کند، گفت : خیلی خوشحالم که می توانم با شرکت در انتخابات در سرنوشت کشورم سهیم باشم .

وی شرکت در انتخابات را یک تکلیف الهی عنوان کرد و گفت : ما با شرکت در انتخابات به همه دشمنان ثابت می کنیم که همچنان پایبند نظام مقدس جمهوری هستیم و توطئه های آنان اثری در ملت شهیدپرور ایران ندارد.

وی ادامه داد : حضور گسترده مردم در انتخابات موجب درهم شکستن این توطئه ها می شود.

یک دانشجو هم شرکت در انتخابات را به عنوان تکلیف الهی و جزو حقوق هر فرد عنوان کرد و گفت : مردم ایران از هر قشر و طبقه ای با بصیرت و هوشیاری کامل باید در مقابل ترفند دشمنان ایستادگی کرده و جواب دندان شکنی به آنها بدهند.

ˈ روح اله آورند ˈ همچنین شرکت در انتخابات را نشانه ای از حمایت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت : حضور گسترده ما در انتخابات دینی است که به شهدا و امام شهدا داریم.

وی افزود : در انتخابات وظیفه داریم به فردی رای دهیم که شجاع ، ولایی ، ارزشی، انقلابی و اهل فهم سیاسی باشد.

یک خانم خانه دار هم شرکت گسترده در انتخابات را در این برهه از زمان ضروری عنوان کرد و گفت : بایستی با شرکت حداکثری در این انتخابات بیش از پیش دشمن را به زانو درآورده و مایوس کنیم.

ˈفروغ بروغنی ˈ افزود : با حضور پر رنگ و منسجم در انتخابات 24 خردادماه به دشمنان می فهمانیم که پای نظام و انقلابمان ایستاده ایم و از آن دفاع می کنیم .

یک کارگر نیز گفت : حضور گسترده مردم در انتخابات نشان دهنده اعتقاد آنان به آرمان هایی است که برای استقرار و حفظ آن شهدای بسیاری از عزیزترین فرزندان این مرز و بوم را تقدیم انقلاب و نظام کردند.

ˈاسماعیل مقدم ˈ افزود : ما مردم ایران از هر قشر و طبقه ای در روز 24 خردادماه پای صندوق های رای می آییم که به دشمنان ثابت کنیم که با وجود همه فشارهای اقتصادی و تحریم های آنان، همچنان پای انقلاب عزیزمان ایستاده ایم .

وی با بیان اینکه فردی که توسط مردم به عنوان رییس جمهور انتخاب می شود دارای مسوولیت سنگینی است ،گفت : این فرد بایستی در خدمت به این مردم قدرشناس هیچ کوتاهی نکند.





نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.