گزارش سبزوار پيام


گزارش / تاریخ: 11 خرداد 1392 / کد مطلب: 6089 / نظرات: 0


مردم داورزن شرکت در انتخابات را یک تکلیف و وظیفه ملی دانستند


مردم داورزن شرکت در انتخابات را یک تکلیف و وظیفه ملی دانستند  -شماری از مردم مومن و انقلابی شهرستان داورزن شرکت در انتخابات را یک تکلیف و وظیفه شرعی و ملی دانستند.
 
آنها  در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی ، بر حضور با شکوه و حداکثری آحاد مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها تاکید کردند و گفتند:مردم باید در این همایش ملی دشمنان انقلاب و نظام را نا امید کنند.

مردم این شهرستان افزودند: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب اقتدار نظام و انقلاب می شود.

یک فرهنگی در این مورد گفت : حضور ما در انتخابات به خاطر دینی است که نسبت به امام ،انقلاب ،رهبری و شهدا داریم و با شرکت در این صحنه ، ذره ای از این دین را ادا خواهیم کرد.

حسین مهری افزود: ما با شرکت در انتخابات 24 خرداد ماه جاری به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و در پای صندوق های رای حاضر شده و در این روز با حضور حداکثری خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبارگران جهانی خواهیم زد.

وی به شیطنت های دشمنان اشاره کرد و اظهار کرد: دشمنان قصد دارند که حضور مردم در انتخابات را کم رنگ جلوه دهند ولی مردم در پای صندوق رای همچون گذشته توطئه های آنها را خنثی خواهند کرد.

وی با اشاره به شعار امسال ˈحماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ˈ گفت :یکی از راههای تحقق این شعار شرکت گسترده مردم در انتخابات است که همه ما در این انتخابات مشارکت خواهیم کرد.

یک کشاورز در روستای کاهک داورزن هم شرکت در انتخابات را یک تکلیف دانست و گفت : ما با شرکت خود در انتخابات با هوشیاری کامل در مقابل ترفند دشمنان ایستادگی می کنیم.

علی کاهه اظهار کرد:ما در انتخابات آینده یک بار دیگر سرنوشت خود را تعیین خواهیم کرد و دشمنان را سرجایشان می نشانیم.

وی شرکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات در این برهه از زمان را ضروری عنوان کرد و گفت: ملت ما همواره مردمی قدر شناس نسبت به انقلاب ،امام راحل ،مقام معظم رهبری و شهدا بوده اند و به طور قطع در این انتخابات نیز چنین خواهد بود.

یک کارمند هم در شهر داورزن گفت :مسلما در این دور از انتخابات مردم با هر گرایشی با حضور گسترده و با شکوه خود در پای صندوق های رای حاضر خواهند شد و به کاندیداهای دلخواه خود رای می دهند.

حسن محمدی جایگاه و اهمیت ریاست جمهوری و نیز شوراهای اسلامی را تشریح کرد و افزود: ما سرنوشت کشورمان را خودمان تعیین خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تجربه ثابت کرده هر چه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی می گذرد حضور مردم در انتخابات پر رنگ تر می شود ،گفت :مردم ما به تحریم ها و برخی مشکلات اقتصادی توجهی ندارند.

یک رستوران دار هم در روستای ریوند بخش باشتین داورزن گفت: از نظر من شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی و یک تکلیف است .

حسین ریوندی افزود: امروز مردم باید ضمن هوشیاری ،با آگاهی و دقت کامل و نیز با در نظر گرفتن ملاک ها و معیارها ،کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب و رای خود را به صندوق بیندازند.

وی افزود:حضور حداکثری و آگاهانه مردم در این انتخابات و نیز انتخاب فرد اصلح توسط آنان منافع ملی کشور را تامین کرده و با تقویت اقتدار کشور در سطح بین المللی ، امنیت ملی را تضمین می کند.






نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.