گزارش سبزوار پيام


گزارش / تاریخ: 9 خرداد 1392 / کد مطلب: 6077 / نظرات: 0


فرماندار خواستار تسریع در استقرار ادارات داورزن شد


فرماندار خواستار تسریع در استقرار ادارات داورزن شد
 فرماندار داورزن خواهان تسریع در استقرار ادارات و نهادهای دولتی در این شهرستان جدید التاسیس شد و گفت :استقرار ادارات مشکلات مردم را حل می کند.
 
مهندس اسماعیل غفاری امروز در نشست مشترکی که بخشداران مرکزی و باشتن این شهرستان و مدیران آبفا ،برق ، مخابرات و گاز شهرستان سبزوار حضور داشتند،اظهار کرد: ادارات شهرستان سبزوار می توانند کمک فراوانی در استقرار ادارات شهرستان تازه تاسیس داورزن داشته باشند.

وی با اشاره به پروسه طولانی استقلال ادارات تاکید کرد: اگر مسوولان شهرستان سبزوار نظر مساعدی نسبت به این موضوع داشته باشند قطعا استقرار ادارات و استقلال این شهرستان با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

وی با اشاره به نزدیکی انتخابات گفت :طبق دستور العمل دولت هرگونه کنده کاری و حفاری در دو هفته مانده به انتخابات ممنوع اعلام شده است .

فرماندار داورزن تعامل و همراهی ادارات شهرستان سبزوار را عاملی برای پیشرفت بیشتر شهرستان داورزن عنوان کرد و در عین حال گفت: متاسفانه برخی ادارات همکاری لازم را با این شهرستان انجام نمی دهند.

وی شهرستان داورزن را به عنوان ورودی استان خراسان رضوی دانست و افزود: ما در چندین نوبت و با مکاتبات فراوان خواستار مشخص شدن محدوه شهرستان داورزن و سبزوار با نصب تابلو شده ایم که هنوز این امر محقق نشده است.

وی در ادامه برخی مشکلات موجود از جمله آنتن دهی همراه اول در این شهرستان را یادآور شد و ادامه داد: با توجه به بحث انتخابات و برگزاری رایانه ای آن ، رسیدگی به مشکلات مخابراتی این شهرستان ضروری است .

فرماندار داورزن همچنین خواسته های به حق مردم این شهرستان در خصوص گازرسانی به روستاها را یاد آور شد و گفت: در حال حاضر تنها شهر داورزن و پنج روستا در این شهرستان گازرسانی شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به عبور خط 48 اینچ گاز از این منطقه باید توقع مردم را در گازرسانی به روستاها برآورده کرد.

مهندس غفاری مشکلات موجود در بخش برق و خدمات آن را برشمرد و گفت: نباید خاموشی معابر و یا اقدامات اولیه برای نصب کنتور و خدمات دهی به مشترکان نارضایتی آنان را به همراه داشته باشد.

این مسوول در عین حال به کمبود اعتبارات دولتی در برخی شرکتهای خدماتی اشاره کرد و ادامه داد: البته مسوولان این ادارات می توانند با استفاده از توانمندی های موجود منطقه مشکلات را به حداقل برسانند.

وی از وضعیت موجود آبفای شهر داورزن ابراز خرسندی کرد و خواستار استقرار اداره مستقل آبفا برای خدمات رسانی بیشتر مردم این شهرستان شد.

مدیر مخابرات سبزوار نیز در این جلسه اقدامات انجام شده در داورزن را یادآور شد و گفت: به لحاظ قرار گرفتن در مسیر محور بین المللی تهران –مشهد این شرکت برای پوشش همراه اول اقدامات خوبی انجام داده است .

مهندس حامد با اشاره به افزایش ارتفاع آنتن های بی تی اس (bts ) در روستاهای صدخرو و ریوند افزود: در روستاهای مزینان ، چشام ، بیزه و نامن به همراه شهر داورزن نیز آنتن همراه اول با ظرفیت بالایی نصب شده است .

وی در عین حال به برخی نقاط کور ارتباطی در روستاهای جنوبی این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: برای روستاهای کمیز، نهالدان ،مور ، علی آباد و آبرود نیز به لحاظ گردشگری در خواست نصب آنتن داده شده که به محض تامین اعتبار اقدام خواهد شد.

وی همچنین به راه اندازی خدمات 118 در سطح دفاتر روستایی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در روستاهای بزرگ این شهرستان اینترنت پر سرعت نیز راه اندازی شده است .

مدیر برق شهرستان سبزوار هم در این جلسه استقلال ادارات را تابع تدوین سازمانی و ابلاغ از سوی استان عنوان کرد و گفت: مدیریت برق سبزوار هرگونه اقدامی را برای استقرار و استقلال برق در شهرستان داورزن انجام خواهد داد.

مهندس هادی انبیایی با اشاره به خدمات صورت گرفته در این شهرستان گفت: جهت رفاه حال مردم حوزه مشترکین و خدمات برق در این شهرستان را تقویت خواهیم کرد.

رییس اداره گاز ناحیه سبزوار نیز با اشاره به گازرسانی به شش نقطه در این شهرستان افزود: تا اوایل فصل پاییز شاهد گازرسانی به چهار روستای مهر ، صدخرو ، کوشک باغ و طزر خواهیم بود.

مهندس رضا قانعی با اشاره به ساخت احداث دو جایگاه سی ان جی در شهرستان داورزن گفت : در حال حاضر یک جایگاه در ورودی شهر داورزن فعال بوده و یک جایگاه دیگر در ورودی استان و در مجتمع رفاهی امام رضا (ع) روستای کاهک در حال ساخت است که با آغاز مسافرت های تابستانی به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: این شرکت قبل از استقرار فرمانداری داورزن اقدام به استقرار این اداره در داورزن کرده است.

وی یکی از مشکلات موجود در شهرستان داورزن را فعال نبودن دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک عنوان کرد و گفت: در صورت فعال شدن دفاتر خدماتی به این سیستم خدمات رسانی به مردم بهتر خواهد شد.

این مسوول با اشاره به اجرای نصب علمک در روستاهای مهر و صدخرو ادامه داد: پیمانکاران موظف به ارایه صورتحساب عدم بدهی به دهیاری و شورا در قبال آسفالت شکافی و دیگر اقدامات خود هستند تا بتوانند تسویه حساب خود را از شرکت گاز دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت آبفای سبزوار نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهر داورزن گفت: خوشبختانه این شهر مشکل خاصی به لحاظ شبکه و آب رسانی ندارد.

مهندس محمد رضا آغشته گفت: د رراستای توسعه شهری داورزن به رغم مشکلات پیگیر استقرار مدیریت آبفای این شهرستان هستیم .





نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.