گزارش سبزوار پيام


گزارش / تاریخ: 1 اسفند 1391 / کد مطلب: 5369 / نظرات: 0


فرماندار سبزوار خواستار خدماتدهی به زائران شد


فرماندار سبزوار خواستار خدماتدهی به زائران شد  معاون استاندار و فرماندار سبزوار بر بسیج همه امكانات و پتانسیل های دستگاه های اجرایی شهرستان برای خدمات دهی به مسافران و زائران رضوی تاكید كرد. 
 به گزارش ایرنا مهندس، 'قاسم شعبانی عطار ' روز سه شنبه در نشست ستاد دائمی تسهیلات به زائران ،خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان سبزوار افزود : شیرین ترین و گواراترین خدمتی كه ما در سیستم اداری و حكومتی انجام می دهیم خدمت به زائران بارگاه ملكوتی ثامن الحجج (ع) است .

وی اظهار داشت : از همه توان ، امكانات و منابع شهرستان استفاده می كنیم تا این خدمت برای زائران توام با امنیت و آرامش خاطر انجام شود.

رییس ستاد دائمی تسهیلات به زائران سبزوار با قدردانی از تلاش های اعضای این ستاد در سال گذشته، گفت : امسال نیز همچون سال گذشته همه دستگاه ها و ارگان ها خود را آماده خدمات رسانی كرده و پیش بینی های لازم را انجام دهند.

شعبانی با اشاره به وضعیت متغیر جوی در ایام نوروز گفت : بایستی در این ایام از همه فضاهای آموزشی ، ادارات ، مهمانسراها و مساجد اداره ها استفاده كنیم .

فرماندار سبزوار با اشاره به وضعیت پارك استیر این شهرستان از عملكرد اداره منابع طبیعی انتقاد كرد و از اعضای ستاد خواست بازدیدی از این پارك داشته باشند تا این پارك وضعیت مطلوب تری برخوردار شود.

وی همچنین از پیشنهاد انجام تجمیع مانور آغازین سال با همكاری ادارات و دستگاه های اجرایی استقبال كرد و خواستار انجام این مانور شد.

دبیر ستاد تسهیلات دائمی سفر نیز خواستار مكاتبه و پیگیری برای تامین منابع جهت امكانات سرویس های بهداشتی مسیر راههای شهرستان سبزوار شد.

'حشمت اله متین فر ' با بیان اینكه احداث سرویس های بهداشتی مسیر راهها از مصوبات سفر ریاست جمهوری بوده ،افزود : قرار بود امكاناتی همچون آب ، برق ، گاز و راه از محل منابع داخلی ادارات ذیربط اختصاص یابد كه این امر محقق نشد.

معاون مدیر كل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار نیز در این نشست از تجهیز 50 آموزشگاه برای اسكان مسافران این شهرستان خبر داد.

'قدرت الله راه چمنی' با اشاره به آمادگی همه مدارس این شهرستان در شرایط بحران، افزود : درمانگاه فرهنگیان نیز به طور شبانه روزی آماده خدمات رسانی به مسافران است.
 





نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.