گزارش سبزوار پيام


گزارش / تاریخ: 1 دي 1391 / کد مطلب: 4734 / نظرات: 0


مسائل حوزه ترافیک باید به صورت ریشه ای بررسی شود.


مسائل حوزه ترافیک باید به صورت ریشه ای بررسی شود مسائل حوزه ترافیک سبزوار باید به صورت ریشه ای مورد بررسی قرار گیرد.
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار سبزوار گفت : مسائل حوزه ترافیک این شهرستان باید به صورت ریشه ای مورد بررسی قرار گیرد.
 محمد کلاته روز پنجشنبه در جلسه شورای ترافیک سبزوار افزود : هرچند شاید درحال حاضر مسائل ترافیکی در سبزوار چندان حساسیت برانگیز نباشد ، اما شرایط کنونی در آینده می تواند به معضلی اساسی برای شهروندان تبدیل شود.
وی تأکید کرد برای رسیدگی صحیح به مسائل ترافیکی سبزوار مسوولان باید از دادن وعده های توخالی خودداری کنند و عملاً آنچه را که حق مردم است به آنان ارائه دهند و مشکلات موجود را حل نمایند.
کلاته اظهار داشت : این شیوه در فرمانداری سبزوار با جدیت مورد بررسی قرار گرفته و اعمال قانون های لازم حتی در رابطه با دستگاه های اجرایی شهرستان به طور کامل انجام شده است.
وی افزود : گاهی اوقات برخی دستگاه های دولتی از فرمانداری انتظار اغماض دارند ، اما از آنجایی که عمل به قانون یک الزام همگانی است ، فرمانداری سبزوار قوانین را برای همه به صورت یکسان به ا جرا گذاشته است و از این بابت رضایت خاطر داریم.
معاون فرماندار سبزوار ادامه داد : دو معضل عدم وجود پارکینگ عمومی در خیابان های مرکزی شهر و عدم تعبیه پارکینگ در برخی ساختمان های مسکونی که جدیداً درحال احداث هستند ، می تواند به معضلاتی اساسی برای آینده ترافیکی سبزوار منجر شود.
وی ادامه داد : البته شهرداری برای حل مشکل ترافیکی خدمات لازمی را انجام داده است ، اما باید در این زمینه کارهای بیشتری انجام گیرد.
کلاته در پایان اظهار داشت : کمیته رسیدگی به مشکلات ومسائل ترافیکی سبزوار در محل فرمانداری سبزوار دایر است و این کمیته هر ماه با حضور مسوولان مربوطه در سطح شهرستان جلساتی ترتیب می دهد و در این جلسات مشکلات شهروندان را در این حوزه مورد بحث و بررسی قرار می دهد.
وی افزود : درخواست های زیادی از جانب مردم برای بررسی در این کمیته به فرمانداری ارسال می شودکه مسوولان تمام تلاش خود را برای رسیدگی کامل به درخواست های مردمی انجام می دهند.
گفتنی است در ادامه این جلسه موضوعاتی نظیر نقشه واگذاری زمین به دانشگاه های جامع علمی کاربردی و دانشگاه های غیرانتفاعی سبزوار در قسمت شمالی این شهر و نیز موضوع پل های موجود در برخی خیابان های شهر از دیدگاه مسائل ترافیکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در پایان نسبت به بهترین نقشه واگذاری زمین به دانشگاه های جامع علمی کاربردی و غیرانتفاعی و نیز جمع آوری یا عدم جمع آوری برخی پل ها که در بعضی نقاط شهر به لحاظ ترافیکی ایجاد مشکل کرده اند ، تصمیم گیری شد.





نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.