گزارش سبزوار پيام


گزارش / تاریخ: 15 مهر 1391 / کد مطلب: 3863 / نظرات: 0


گزارش سبزوار پیام از فعالیت های دبیرخانه نکوداشت استاد حمید سبزواری


گزارش سبزوار پیام از فعالیت های دبیرخانه نکوداشت استاد حمید سبزواری
دبیرخانه نکوداشت استاد حمید سبزواری در آستانه برگزاری این مراسم ، در روزهای اوج کار خود به سر می برد و دست اندرکاران ستاد نکوداشت تقریباً به صورت شبانه روزی مشغول رسیدگی به امور هستند.
به گزارش سبزوار پیام بنرها و پوسترهای اطلاع رسانی این مراسم  که در تمام سطح شهر نصب شده اند از عموم علاقه مندان دعوت می کنند در تاریخ 17 مهر جاری در نکوداشت شاعر آرمانگرای انقلاب شرکت نمایند.
 پیش از این قرار بود نکوداشت استاد سبزواری در 26 تیرماه 91 برگزار شود ، لیکن به دلیل رویداد فرخنده دیدار مقام معظم رهبری با اعضای ستاد نکوداشت در همان روز پیش بینی شده مراسم ، و تأکید حضرت آقا بر برگزاری مراسمی با شکوه در حد شأن و شخصیت انقلابی حمید سبزواری ، این نکوداشت تا امروز به تأخیر افتاد ، اما به نظر می رسد اینک تمام آمادگی های لازم برای برگزاری هرچه بهتر نکوداشت شاعر آرمانگرای انقلاب فراهم آمده است.
گفتنی است تعدادی از مقامات سیاسی و فرهنگی وهنری کشوری برای شرکت در این مراسم از تهران ، مشهد و دیگر شهرهای کشور به سبزوار خواهند آمد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه چندتن از معاونین و مشاورین ، استاندار خراسان رضوی ، مدیرکل فرهنگ وارشاد خراسان رضوی ، دست شاعران برجسته کشور ، خوانندگان نام آشنای سرودهای انقلابی در صدا و سیمای ایران و ... از میهمانانی هستد که بعد از ظهر یک شنبه از طریق پرواز تهران - سبزوار وارد فرودگاه بین المللی سبزوار خواهند شد و مورد استقبال کمیته تشریفات نکوداشت استاد سبزواری قرار خواهندگرفت.
دبیرخانه نکوداشت اعلام کرده  است امکان های اصلی اسکان این میهمانان در دو محل میهمانسرای دانشگاه حکیم سبزواری و فرمانداری شهر سبزوار پیش بینی شده است . با این حال سایر مراکز اقامتی و رفاهی شهر سبزوار نظیر هتل 4 ستاره کاملیا ، میهمانسرای جهانگردی ، مرکز اقامتی رفاهی خانه معلم و ... نیز درصورت لزوم آمادگی پذیرش از میهمانان این نکوداشت را دارند.
نکوداشت ملی استاد حمید سبزواری ساعت 8:30 صبح روز دوشنبه 17 مهر ماه با سخنرانی دکتر حسینی وزیرفرهنگ و  ارشاد اسلامی در تالار شریعتی دانشگاه حکیم سبزواری آغاز خواهد شد و تا بعد از ظهر همان روز با جلسات مقالات علمی ، شب شعر ، و نشست تخصصی شعر و ادب فارسی ادامه خواهد یافت.




نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.