گزارش سبزوار پيام


گزارش / تاریخ: 8 دي 1390 / کد مطلب: 1443 / نظرات: 1


تمام امكانات برای برگزاری انتخابات سالم در سبزوار باید بسیج شود


تمام امكانات برای برگزاری انتخابات سالم در سبزوار باید بسیج شود
  معاون استاندار، فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه سبزوار گفت: تمام امكانات باید برای برگزاری یك انتخابات سالم و مشاركت حداكثری در این شهرستان بسیج شود.
 به گزارش خبرنگار ایرنا، 'قاسم شعبانی'  در جمع معاونان، بخشداران، مشاوران و دست اندركاران برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، این انتخابات را بسیار مهم ، سرنوشت ساز و حساس توصیف كرد.

وی اظهار داشت: باید با برگزاری یك انتخابات سالم و پرشور و نشاط یك بار دیگر دشمنان خارجی و داخلی را ناامید كنیم.

او گفت: همه باید در این انتخابات به طور دقیق قانون را اجرا كرده و بی طرف باشیم.

وی اظهارداشت: رویكرد، استراتژی و خط مشی ما در انتخابات، اجرای قانون برای همه به صورت برابر و عادلانه است.

فرماندار سبزوار بر بی طرفی و برگزاری انتخابات سالم در این شهرستان تاكید كرد و افزود: ما دست تمام كسانی را كه دراین شهرستان نامزد انتخابات شوند می فشاریم.

'شعبانی' گفت: باید بستر مناسبی برای شور و نشاط و شادابی مردم و مشاركت حداكثری آنان در انتخابات مهیا كنیم.

فرماندار وِیژه سبزوار خطاب به مسوولان ادارات و نهادهای این شهرستان اظهار داشت: به هیچ عنوان نباید از منابع، اعتبارات و امكانات دولتی برای حمایت از نامزدها استفاده شود.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان سبزوار افزود: مسوولان و مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی حق دخالت در انتخابات را ندارند و اگر تخلفی مشاهده شود با متخلفان برخورد جدی خواهیم داشت.

وی گفت: در جایگاه حقوقی و اداری حق حمایت و پشتیبانی و اظهار نظر در باره نامزد ها را نداریم و باید امانت دار خوبی برای آرای مردم باشیم.

'شعبانی' افزود: برگزاری انتخابات یكی از وظابف اصلی ما است كه باید به نحو احسن انجام دهیم و همه باید دست به دست هم دهیم تا این رسالت مهم و خطیر را سالم و پرشور و نشاط، انجام دهیم.

فرماندار سبزوار با اشاره به شیطنت های دشمنان انقلاب و نظام بعد از فتنه سال 1388 گفت: در این انتخابات باید دشمنان خارجی و داخلی را مایوس كنیم.

وی افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب تقویت قدرت و اقتدار نظام خواهد شد.






نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.