حرف مردم در سبزوار پيام





حرف مردم / تاریخ: 19 شهريور 1393 / کد مطلب: 9384 / نظرات: 0

حرف مردم:


خواسته یک داورزنی از نمایندگان مجلس


نمایندگان محترم مردم شریف سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

در مدت خدمت شما در مجلس ، مردم اهالی داورزن و به خصوص روستاهای جنوب داورزن هنوز کار خاصی از شما در این منطقه ندیده اند.  و انگار نه انگار که داورزن نیز جز حوزه انتخابیه شما نیز می باشد. بیکاری، مهاجرت، خشکسالی، نبود جاده اسفالته مناسب،، نبود امکانات ورزشی ،عدم آنتن دهی مناسب موبایل (ایرانسل و همراه اول)و .... از جمله مشکلاتی است که مردم روستاهای جنوب داورزن (باشتین، حسین آباد، فیض آباد، مقیسه و....) با آن روبرو هستند.

آیا بعد از شش سال و نیم خدمت جناب آقای دکتر محسنی ثانی و دو سال و نیم خدمت آقای مهندس سبحانی نیا در مجلس نباید حداقل مشکل آنتن دهی موبایل را در روستاهای جنوب داورزن حل می کردید تا مردم برای صحبت با تلفن همراه، روی دیوارها و پشت بام ها نروند؟ تا کی باید اهالی جنوب داورزن از آنتن دهی مناسب موبایل رنج ببرند؟ آیا اگر مشکل آنتن دهی موبایل در روستاهای شهرستان ..... نیز بود، باز هم بی توجهی می کردید و پیگیر حل این مشکل نبودید؟

آقایان دکتر و مهندس گرامی

یادتان باشد شما نماینده مردم داورزن بخصوص اهالی روستاهای جنوب داورزن هم می باشید و بخش زیادی از آرای موخذه خود را از این عزیزان بدست آورده اید . شما فقط نماینده مردم ..... نیستید.

متاسفانه در دوره قبل جناب بروغنی علی رغم اینکه از روستاهای جنوب داورزن بود ولی هیچ کار خاصی برای آن منطقه نکرد و حتی مشکل آنتن دهی تلفن همراه را حل نکرد(بر عکس شما جناب آقای مهندس)

امیدواریم حداقل در مدت یک سال و نیم باقی مانده از خدمت شما در مجلس پیگیر حل مشکل آنتن دهی موبایل در روستاهای جنوب داورزن(حدود 20 روستا) باشید و با نصب یک آنتن BTS این مشکل را حل نمایید و حداقل یکی از مشکلات اهالی این روستاها را مرتفع نمایید. لازم به ذکر است که امکانات اولیه از جمله زمین، برق3 فاز و غیره در روستای حسین آباد آماده است.
مصطفی حسین آبادی

سبزوار پیام :این پیام با اندکی ویرایش انتشار یافت ، ضمنا بی انصافی است که بگوییم نمایندگان هیچ کاری برای داورزن نکرده اند.





نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.