حرف مردم در سبزوار پيام





حرف مردم / تاریخ: 15 دي 1392 / کد مطلب: 7659 / نظرات: 1

حرف مردم:


اثرات معنوی نماز جمعه در ششتمد از زبان یک شهروند


 یک سال و اندی است که مردم مومن و خداجوی شهرستان ششتمد از برکات اقامه ی نماز جمعه در این شهرستان فیض می برند . مردم ششتمد بر این نکته واقفند که نماز جمعه یک نماز عادی نیست و با شور و حال خاصی در نماز جمعه حاضر می گردند. پر شدن صف های نماز جمعه از نمازگزارانی از جای جای این شهرستان ، زن و مرد ، پیر و جوان و از همه ی جریانات فکری ، خود دلیلی بر آگاهی مردم زحمت کش این دیار دارد که بر اهمیت نماز جمعه تاکید می ورزند.
شکوهمند برگزار شدن نماز جمعه در شهر ششتمد را می توان بر قوی و پرمایه بودن سه راس مثلث آن دانست.
1- مردم مومن و آگاه و با خلوص این شهرستان که در امور معنوی بر یکدیگر پیشی می گیرند
2- جایگاه مقدس نماز جمعه که متبرک بر قدوم مبارک حضرت جواد (ع) می باشد و
3- خطیب عالم و دانای نماز جمعه ی شهرستان ششتمد حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای ثباتی مقدم که هر نمازگزاری را به تحسین وا می دارد.
عالم بودن و مشی اعتدال و متانت ایشان به گونه ای بوده است که افراد مخلص و خداجوی از هر قشر و صنف و طرز فکری جذب ایشان و نماز جمعه گردیده اند.
یکی از شاخص ترین ویژگی های حاج آقای ثباتی مقدم به عنوان نماینده ی ولی فقیه در این شهرستان ، حرکت به سوی اتحاد بین مردم شهر وشهرستان است که رمز پیروزی هر جامعه ای اتحاد بین افراد آن جامعه می باشد. سرکشی از خانواده های شهدا ، جانبازان و بازدید و گفتگو با مردم روستاهای مختلف این شهرستان نمونه هایی از درایت و مهرورزی امام جمعه ی محترم این شهرستان می باشد.
نعمت نماز جمعه با این نقاط قوت وظیفه ی سنگینی را بر دوش ما می گذارد که هوشیار باشیم و فرصت را غنیمت شمرده و در زیر سایه ی نماینده ی ولی فقیه به اصلاح ساختارها و امور بپردازیم.
مردم عزیز و مسئولین محترم رابطه ی خود را با نهاد محترم نماز جمعه بیشتر از قبل نموده و همیاری بیشتری را داشته باشند تا خدای نکرده موجب دلسردی عزیزان در ستاد نماز جمعه نگردد. امید است با توکل بر خدا و دست به دست دادن همه ی عزیزان به سوی شهرستانی آباد و در خور حرکت نمائیم . انشاء الله





نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


ششتمدی
سخن و مطلب به جائی بود
انضافا بیان و مطالب ارزشمندی توسط ایشان در خطبه های نماز و سایر منابر بیان می شود.
انشاء الله که ششتمدیها تا سالیان متمادی از محضر ایشان بهره مند شوند