حرف مردم در سبزوار پيام


حرف مردم / تاریخ: 28 شهريور 1391 / کد مطلب: 3679 / نظرات: 10

حرف مردم:


من میلاد هستم. از فریمان پیام می گذارم/نزدیک به سه سال توی شهر شما دانشجو بودم


من میلاد هستم. از فریمان پیام می گذارم.
نزدیک به سه سال توی شهر شما دانشجو بودم. دانشجوی دانشگاه فنی مهندسی دانشگاه تربیت معلم که الآن شده حکیم سبزواری.کاردانی بودم ولی بنا به دلایلی 6 ترمه تموم کردم.
با اینکه اونموقع خیلی همه با بعضی از بچه ها شهر سبزوار و دانشگاه و کلاًً همه چیزارو مسخره می کردیم الآن می خوام بگم واقعاً شهر بزرگ و دانشگاه خوبی دارید.دانشگاه حکیم سبزواری و بعد فردوسی مشهد توی استان واقعاً قطبه برای خودش.قدرشو بدونید.واسه خودش سرمایه است.
راستش اونموقع هرچی به ظاهر مسخره می کردیم دانشگاه تربت معلمو ولی تو دلمون حسرت می خوردیم . یعنی منکه حسرت می خوردم.
الآن که دو سال بعد از فارغ التحصیلی بیکار دارم توی شهرخودمون فریمان که شاید از اول تا آخرش اندازه کل دانشگاه تربیت معلم نباشه ، بیکارمی گردم دلم برای اون موقع ها تنگ شده و می فهمم واقعاً دانشجویی چه دوران خوبیه.
تصمیم گرفتم برای رفع دلتنگی یک کم بیام وبلاگ های سبزوارو جستجو کنم و با وبلاگ نویسای سبزواری حرف بزنم سایت های شمارو پیدا کردم.
براتون آرزوی موفقیت دارم. من دوست دارم دوباره بتونم کاردانی به کارشناسی رو تو دانشگاه حکیم سبزواری قبول شم. ولی فقط باید روزانه باشه. چون واسه شبانه نمی خوام هزینه کنم.دعا کنید دوباره به جمع شما برگردم.
خودمونیم این بار آدم میشم دیگه.و قدر می دونم.
مرسی. لطفاً حتماً اگه کسی از دوستا اومد این نظرو خوند ، جواب بده. ممنون.



نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


وحید ن | ايميل
سلام اقا میلاد
ایشالله که قبول بشی اونم روزانه
ایمان | ايميل
من هم دعا میکنم دوباره در شهر خودتون پذیرای شما باشیم.
روابط عمومي دانشگاه حکيم سبزواري |وب
دوست عزيز؛ از اينکه به مدت 3 سال افتخار ميزباني از شما را در دانشگاه حکيم سبزواري داشته ايم، سرافرازيم، اميدواريم در مقاطع بالاتر تحصيلي نيز سر بلند بوده و به عنوان نماينده اين دانشگاه در هر کجاي ايران عزيز موفق و پيروز باشي.
مهدی | ايميل
سلام میلادجان،من خودم شهروندسبزوارم،تورشته مهندسی مکانیک توتهران درس میخونم،البته روزانه ایشاا...توسبزوارقبول شی وشایدم قسمت بشه هموببینیم...
امید فروتن | ايميل
امیدوارم موفق باشید.
آره هم خود سبزوار و هم آدماش خیلی با حالن
زهرا استیری
من به عنوان یک سبزواری همیشه ارزومندم شهرم را به عنوان یکی ازبهترین شهرها یادکنند و وقتی کسی از این شهر تعریف می کند واقعا خوشحال می شوم با این که خودم در این شهر ساکن نیستم ولی زادگاهم را دوست دارم وهمیشه آزروی پیشرفتش را دارم
انشا الله دانشگاه قبول بشی و بیای سبزوار و امیدوارم این دفعه سبزوار را هم شهر خود بدانید چرا که همه جای ایران سرای ماست با تشکر یک هموطن سبزواری