حرف مردم در سبزوار پيام


حرف مردم / تاریخ: 10 مرداد 1390 / کد مطلب: 202 / نظرات: 1

حرف مردم:


شهرآئيني ها از مسئولان اداره تبليغات اسلامي مي خواهند مبلغ به اين روستا اعزام كنند


شماري از ساكنان روستاي شهرآئين بخش داورزن خواستار اعزام مبلغ به اين روستا شدند.اين عده از مسئولان اداره تبليغات اسلامي خواستند در اين مورد اقدام كنند.
در وبلاگ روستاي شهرآئين نيز آمده است : مایل نبودیم که آغاز ماه رمضان با چنین مطلبی باشه ولی خوب خبری در رسانه های مختلف محلی  دیده شدمبنی بر اینکه از قول سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی نقل شده است روستاهای بالای 20 خانوار مشمول اعزام مبلغ خواهند شد وروستاهای زیر 20 خانوار اگر خودشان تقاضا کنند اعزام مبلغ صورت خواهد گرفت. در ابتدا از تلاش پیشقراولان خط مقدم ابلاغ احکام اسلام وتشیع به امت اسلامی تقدیر نموده واز خداوند بزرگ موفقیت همه ی علمای اسلام تشیع ومبلغان عزیز را خواستاریم.
ولی نکته ای که در اینجا به چشم می خورد وبا طعم گلایه شاید بتوان آن را طرح نمود عبارتست از اینکه سهم روستاهای زیر 20 خانوار از بیت المال مسلمین برای اعزام مبلغ چه می شود؟
آیا روستایی چون شهرآئین وروستاهای مشابه به علت تعداد کم خانوار باید از سر سفره ی بیت المال کنار گذاشته شوند مگر اینکه برای سهم خود پیش مجریان امر دست دراز کنند؟
آیا منطق طبیب دوار بودن پیامبر برای سیراب نمودن خلق خدا از معارف ناب الهی با این منطق نقل شده از سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی که در برخی از رسانه های محلی چون سبزوار امروز  سبزوار پیام  سبزوار نیوز انعکاس یافته مطابقت دارد؟
آیا نبایست رسانه های محلی در این مورد وموارد دیگر به منطق با جمغیت کمتر هم به چشم جزئی از امت اسلامی بنگرند واز حقوق آنها دفاع کنند؟
امیدواریم در واکنش به این پرسشها مسئولین اجرایی محلی وارباب رسانه  جواب در خور ی را در عرصه ی عمل در فضای پاک نظام مقدس اسلامی ایران  وماه مبارک رمضان به این تعداد از امت اسلامی بدهند به برکت صلوات بر محمد وآل محمد





نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


ف
سلام. لطفا فکری هم به حال جاده این ده بکنید. فکر کنم 30 سالی هست که آسفالت نشده!!!